سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزش باد و گرد و غبار پیش از ظهر امروز تردد در محور دشت به چمن بید را تا حدی مختل کرد همچنین گرد و غبار در محور آشخانه به بجنورد سبب کاهش دید رانندگان شد.
وی خاطرنشان کرد: البته اکنون گرد و غبار فروکش کرده و سرعت باد پایین آمده است.
حسین زاده تصریح کرد: خوشبختانه درمحورهای استان حادثه خاصی رخ نداده است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر امروز بارندگی پراکنده در استان و به ویژه در شمال شرق استان پیش بینی شده است، احتمال بروز اختلال در ترددهای جاده ای وجود دارد.
حسین زاده از رانندگان خواست تا به هنگام رانندگی دقت و توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات داشته باشند.
وی با بیان اینکه حجم ترافیک جاده ای در ساعات اولیه دیشب بیشتر شده بود و ترافیم در محور چمن بید به جنگل گلستان نیمه سنگین گزارش شده بود گفت: احتمال افزایش حجم ترددهای جاده ای در فردا شب به ویژه در مسیر بجنورد به جنگل گلستان وجود دارد از این رو انتظار می رود مسافران در رعایت قوانین حساس تر باشند.
به گفته رئیس پلیس راه خراسان شمالی پیش از ظهر امروز ترافیک در مسیر آشخانه- بجنورد زیاد شده و شاهد ترافیک زنجیره ای در این محور بودیم اما اکنون ترافیک در تمام محورهای استان روان است.
استان خراسان شمالی در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که سالانه 20 میلیون تردد از محورهای ارتباطی این استان انجام می شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.