به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر روز جمعه این عمل ها را در کلینیک عمل سیار چشم پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت انجام داد.
وزیر بهداشت به منظور افتتاح مرکز جامع سلامت در روستای الله آباد واقع در بخش مرکزی این شهرستان و انجام چندین عمل جراحی چشم در بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور به شهر لوجلی شیروان سفر یک روزه کرده است.
از تیرماه امسال تاکنون این بنیاد با راه اندازی چهار کانکس شامل یک کانکس حامل 2 یونیت دندانپزشکی، یک کانکس چشم پزشکی و یک اتاق عمل سیار و یک کانکس پشتیبانی به افراد کمتر از 15 سال این مناطق خدمات دندانپزشکی و به همه افراد دارای مشکلات چشم بدون محدودیت سنی خدمات ارائه می کند.
این بنیاد از سال 92 کار اجرایی خود را شروع کرده که هر سال در 3 منطقه حضور پیدا می کند و تاکنون در خراسان رضوی(گناباد)، خراسان شمالی( مانه و سملقان و شیروان) و خراسان جنوبی( نهبندان و بخش قهستان) برای مردم روستاهای محروم در بخش چشم پزشکی و دندان پزشکی خدمات رایگان ارائه داده است.
از ابتدای تاسیس بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور تاکنون، این گروه در 11 منطقه در 7 استان با استقرار اتاق های عمل سیار علاوه بر خدمات تخصصی چشم پزشکی و نیز بینایی سنجی، خدمات دندانپزشکی نیز به محرومان منطقه ارائه داده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186 /6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.