به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و معنوی در ایام دهه امامت و ولایت گفت: در ابتدای این ایام برگزاری دعای عرفه را داشته‌ایم و در روز جمعه دعای ندبه و محافل انس با قرآن برای گسترش فرهنگ قرآنی برگزار کرده ایم.
وی از برگزاری باشکوه نماز عید قربان در شهرستان‌های خراسان شمالی خبر داد و گفت: در این روز تمامی مراسم‌ها به نحو مطلوبی برگزار می شود و مشکلی مشاهده نشده است.
وی از برگزاری مسابقه سفیران غدیر به مناسبت عید غدیرخم خبر داد و افزود: دانش آموزان 9 تا 14 سال در این مسابقات شرکت کرده و به این افراد برگه‌ای با عنوان داستان غدیر اعطاشده و بایستی برای 14 نفر بازگو کنند و در انتهای این مسابقه سفیران خود را گرد هم جمع کرده و در روز 20 شهریور با برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) از آن‌ها تقدیر خواهد شد.
حجت‌الاسلام صفری در خصوص برنامه‌های امامزاده سید عباس (ع) بجنورد و امامزاده حمزه رضا (ع) در شیروان گفت: در روز پنج‌شنبه با برگزاری همایش غدیر این روز را گرامی خواهیم داشت و در روز جمعه هم در شهرستان‌های دیگر استان برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: برگزاری همایش بانوان ولایی و راه‌اندازی کاروان‌های شادی در شهرستان‌ها از حمله برنامه‌های دیگر در اعیاد غدیر است.
حجت الاسلام صفری گفت: هر شب در مکان امام زادگان شهرستان‌های خراسان شمالی برنامه‌های معنوی و بصیرتی خواهیم داشت.
وی از برگزاری همایش خادمان ولایت در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و افزود: در این روز علاوه بر پیگیری برنامه‌های مقررشده، انجمن یاوران غدیر را هم تشکیل خواهیم داد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.