به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در شیروان اظهار کرد: در این راستا و با اجرای برنامه ریزی مناسب برای توسعه،استان خراسان شمالی در ردیف 10 استان برتر کشور قرار می گیرد.
وی افزود: به هر کدام از شهرستان های این استان اعلام شده یک روستای سبز معرفی کنند تا براساس امکانات خدادادی بتوان انرژی تبدیل پذیر را به جای انرژی فسیلی استفاده کرد.
استاندار خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: همچنین هر شهرستان باید یک روستای فاقد افراد بیکار معرفی کند تا با کمک صندوق امید و به همت مسئولان دولتی و شوراها در این روستا کسی بیکار نباشد و این روستا الگویی برای سایر روستاهای شهرستان باشد.
صالحی با اشاره به اهمیت فضای سبز افزود: با توجه به اهمیت فضای سبز باید ورودی و خروجی هر شهری به فاصله حداقل 2 کیلومتر درختکاری شود.
وی در پایان گفت: شهرستان شیروان تا پایان سال 96 و کل این استان تا پایان سال 97 گازرسانی می شود و هیچ روستایی بدون گاز نخواهیم داشت.
فرماندار شیروان گفت: در هفته دولت امسال 121 طرح عمرانی و خدماتی با مجموع کل اعتبار هزار و 220 میلیارد ریال در شیروان به بهره برداری رسید.
عباسعلی صفایی با بیان اینکه امسال جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان را خواهیم داشت اظهار کرد: پل دسترسی راه ارتباطی بیمارستان 220 تختخوابی آیت الله هاشمی شیروان با دستور استاندار خراسان شمالی در اسرع وقت احداث می شود.
وی گفت: بیمارستان جدید و پروژه بزرگ فاضلاب و تصفیه خانه شیروان از کارهای ماندگار دولت تدبیر و امید در این شهرستان محسوب می شود.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.