به گزارش ایرنا، سومین دعوت فرمانداری از اعضای جدید شورای شهر اسفراین برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرکه با دعوت فرمانداری این شهرستان انجام شد ، برای سومین بار متوالی با حضور نیافتن سه تن از اعضای شورا، نشست رسمیت نیافت و بی نتیجه ماند .
نماینده فرماندار پس از حضور نیافتن سه عضو شورای شهر در جلسه انتخابات هیات رئیسه این جلسه را بدون نتیجه پایان داد و افزود: فرمانداری سه بار دعوت خود را انجام داده است و تا درخواست از سوی استانداری یا وزارت کشور جلسه برای انتخابات هیات رئیسه شورا تشکیل نخواهد شد.
جهارشنبه هفته گذشته نیز همزمان با سراسر کشور جلسه تحلیف انتخاب هیات رئیسه برای شروع به کار شورای اسلامی دوره پنجم در شهر اسفراین تشکیل شد که اعضای منتخب پس از ادای سوگند ، درخواست تنفس کوتاه برای مشورت برای رای گیری انتخابات هیات رئیسه شورا کردند که پس مشورتی کوتاه سه تن از7 عضو شورای شهر نشست را ترک کردند و جلسه از رسمیت خارج شد.
فرمانداری اسفراین برای بار دوم عصر همان روزچهارشنبه از اعضای شورای شهر دعوت مجدد برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه انجام داد که باز هم با حضور نیافتن همان سه عضو شورا جلسه از رسمیت خارج شد و بی نتیجه ماند .
انتشار خبر به نتیجه نرسیدن جلسه انتخابت هیات رئیسه پس از تحلیف با ترک جلسه از سوی سه عضو شورای شهر اسفراین انعکاس ها زیاد دربین مردم و نخبگان داشت واکنش حتی استاندار خراسان شمالی را نیز درپی داشت .
محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان 118طرح عمرانی و خدماتی شهرستان اسفراین، اعضای شوراها را به تفکر شورای دعوت کرد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی از آبستراکسیون و بیرون رفتن از جلسات شورا خوداری کنند و به مشکلات مردم بپردازند .
وی افزود: اینکه فکرکنیم با قهر کردن و کوتاه آمدن مشکل رفع می شود اینگونه نیست و مشکلی حل نمی شود .
شهر 60هزار نفری مرکز شهرستان 120هزار نفری اسفراین در65کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 7 نفر آرای مردم را برای حضور پارلمان شهر اسفراین کسب کردند.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.