به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی درخطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: باید همه دولتمردان به وظایفی که مقام معظم رهبری برای آن ها ترسیم کرده است عمل کنند.
وی با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی منت به این ملت، انسان را در پیشگاه خداوند سربلند می کند افزود: اگردر خدمت به این مردم کوتاهی شود، مسئولیت سنگین بر دوش ما است و باید پاسخگوی این مسئولیت در پیشگاه خداوند و ملت باشیم.
وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به دولتمردان گفت: معظم له 2 وظیفه را از مهم ترین وظایف برشمردند که گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشوراز جمله آنها است و برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی و تلاش شود.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی ارتقای فرهنگ، فکرو عمل دینی که سرچشمه نیروزا برای همه فعالیت ها است از جمله وظایف دولتمردان دانست.
وی گفت: هشتم شهریور ماه به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است و مقام معظم رهبری فرمودند ریشه و عامل تمام ترورها آمریکا و صهیونیست است، منافقین و داعش زیر چتر آمریکا و صهیونیست جنایت می کنند.
وی همچنین درباره نهم ذی الحجه(روز عرفه) گفت: باید از این روز استفاده وافی داشته باشیم چرا که خداوند دراین روزعنایت ویژه ای به بندگانش دارد و به طور خاصی بندگانش را می بخشاید.
حجت الاسلام موسوی همچنین سوم شهریور ماه را که سالگرد اشغال ایران به دست متفقین و فرار رضا خان در سال 1320 است از دیگر مناسبت های هفته دانست و توضیح داد: ارتش رضاخان بیشتراز سه ساعت در برابر هجوم متفقین دوام نیاورد اما ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه قدرت های جهانی با اتکا به ایمان و رهبری امام خمینی(ره) مقاومت و ایستادگی کرد و دشمن را شکست داد.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی اظهار کرد: امروز جوانان و ملت ما مشتاق شهادت در دیگر کشورها مانند سوریه، یمن و بحرین هستند و می خواهند به خواهران و برادران ستمدیده خود کمک کنند.
وی به چهارم شهریورماه( روز کارمند) و 74 شهید کارمند در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: امید است که همه کارمندان با روحیه جهادی کار کنند و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.
وی درباره روز داروسازی(ششم شهریورماه) اظهارکرد: خراسان شمالی سرشار از گیاهان دارویی است، باید مسئولان برای استفاده از این نعمت خدادادی امکانات لازم را فراهم کنندو زمینه اشتغال زایی را برای جوانان و رونق اقتصادی این استان فراهم کنند.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.