علی قویدل پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در اثر جاری شدن سیل عصر امروز به دو روستای مزبور، آب به داخل منازل نفوذ کرد و به همین دلیل انبارعلوفه و بخش کشاورزی خسارت زیادی دیدند.
وی با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت مربوط به روستای نظر محمد می باشد گفت: در اثر جاری شدن سیل جاده روستاهای مزبور مسدود شده بود که با کمک نیروهای راهداری راه بازگشایی شد.
قویدل افزود: علیرغم اینکه منازل دو روستای مزبور بیمه هستند ولی مردم این روستاها از بیمه گلایه مند می باشند و انتظار می رود در این راستا توجه بیشتری صورت گیرد.
به گفته بخشدار سرحد شیروان روستای پالکانلوی علیا و نظر محمد واقع در بخش سرحد در 50 و 70 کیلومتری شهرستان شیروان قرار دارند که در مجموع کل 280 خانوار در این دو روستا سکونت دارند.
بخش سرحد شیروان با گستره هزار و 44 کیلومتر مربع، 33 روستا، آبادی و 26 دهیاری دارد که دو هزار و 692 خانوار مشتمل بر 11 هزار و 500 نفر در آن سکونت دارند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام ttps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.