به گزارش ایرنا، هادی قوامی پنجشنبه در نشست هم اندیشی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی
گفت: هر مدیر در هر بخش توانست مشکلات اقتصادی را مرتفع کند، مسائل سیاسی اش نباید پر رنگ شود و به آن توجه شود.
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مهم ترین مسئله در جامعه است خاطرنشان کرد: نباید این گونه باشد که مسائل سیاسی را آنقدر پر رنگ کنند که مسائل اقتصادی در آن گم شود.
وی در ادامه گفت: نمایندگان این استان با دولت همراه هستند و هم جهتی کامل میان دولت و نمایندگان در این استان وجود دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: در سه سال باقی مانده از عمر این دوره از مجلس و با آغاز مدیریت دولت دوازدهم، با کمک دولت و با همراهی مجلس شورای اسلامی گام های خوبی برای توسعه کشور برداشته شود.
وی در ادامه با بیان اینکه اولویت دولت دوازدهم باید اقتصاد باشد نه سیاست اظهار کرد: امید است دولت دوزادهم دولت مقتدر باشد و از حاشیه درست کردن خودداری کند.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیرانی که وارد عرصه می شوند و حاشیه سیاسی درست می کنند، مردم را به خاک ذلت می کشانند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی انتخاب یکی از نمایندگان استان به ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس را فرصت خوبی برای توسعه کشاورزی در این استان عنوان کرد.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه اشاره کرد و گفت: بر اساس این آیین نامه، کشاورزان و روستاییان توانستند از مزایای بخشودگی دیرکرد جرایم تسهیلات بانکی استفاده کنند.
وی افزود: 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخشودگی سود تسهیلات بانکی منظور شده بود که 15 هزار میلیارد ریال از این رقم در سال گذشته و اوایل امسال تخصیص پیدا کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هنوز تخصیص 25 هزار میلیارد ریال دیگر باقی مانده است.
وی خاطرنشان کرد: کشاورزان و روستاییان بدهکار به بانک ها بابت طرح های کشاورزی و نیز مسکن روستایی و نیز خسارت دیدگان از حوادث غیرمترقبه که به بانک ها بدهکار هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند.
*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام ttps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.