به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی چهارشنبه در نشست با مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها تاکید کرد: با هماهنگی سازمان هدفمندسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنایع این استان نیز با توجه به اولویت ها و شاخص های این حوزه، از یارانه بخش تولید به شکل مطلوبی بهره مند شوند.
وی با اشاره به تکالیف قانونی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، تکمیل و تقویت بانک های اطلاعاتی درخصوص اطلاعات اقتصادی خانوارها را با همکاری دیگر دستگاه های مسئول مورد تأکید قرار داد و گفت: در همه استان ها باید متولی واحد و مشخصی برای پیگیری امور مراجعان و رسیدگی به درخواست های مردم درباره یارانه های نقدی و مستقیم، تعیین و سیاست واحدی با هماهنگی مجموعه وزارت کشور اعم از استانداران و فرمانداران دنبال شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها نیز در این نشست با اشاره به سهم بخش تولید و صنعت از منابع قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: سال گذشته از این منابع، هزار و 800 میلیارد تومان به بخش صنعت اختصاص یافت.
اکبر ایزدی با یادآوری منابع اختصاص یافته از این محل به حوزه بهداشت و درمان برای کاهش مشکلات این حوزه ادامه داد: با توجه به تکلیف قانونی مبنی بر 3 برابر کردن یارانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، معادل 3 برابر بودجه فعلی این سازمان ها را نیز به این امر اختصاص داده ایم.
عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس حمایت مجلس از اجرای صحیح قانون هدفمندسازی یارانه ها و برطرف ساختن نواقص و مشکلات قانونی آن را مورد تأکید قرار داد.
در این دیدار که با حضور مهندس دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران برخی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مهم ترین مشکلات و کاستی های مرتبط با نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در دو بخش یارانه های مستقیم و غیرمستقیم، مطرح و مقرر شد، با پیگیری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سازمان هدفمندسازی یارانه ها، برای هر کدام از آن ها به نحو مقتضی چاره اندیشی شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.