سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی‌بجنورد از برگزاری سیزدهمین المپیاد کشوری کوهپیمایی سازمان تامین اجتماعی به میزبانی خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش ایلنا، بهزاد رمضانی فرخانی از برگزاری سیزدهمین المپیاد کشوری کوهپیمایی سازمان تامین اجتماعی به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان‌شمالی خبرداد و گفت: در این کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی موفق به صعود قله یامان داغی شدند.

وی زمان برگزاری این المپیاد را 15  تیرماه ساعت 3صبح به سمت به قله یامان داغی بجنورد اعلام کرد و گفت: درالمپیاد کوهپیمایی تیم‌هایی متشکل ازبیش از 100 نفر از  کارکنان سازمان تامین اجتماعی شرکت کردند.

 فرخانی افزود: دراین المپیاد از استان خراسان شمالی 10 نفر از پرنسل بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد تحت عنوان گروه کوهنوردان شهید حمیدی زاده شرکت کردند.

لازم به ذکر است: مسیر حرکت کوهنوردان از سمت روستای جوزک و میسر برگشت از دره توریستی و گردشگری درکش بجنورد انجام شد که کوهنوردان توانستند  صعود ارتفاعات 1500 متری تا 2 هزار و 800 متری برای خود ثبت کنند.

کوه یامان داغی با ارتفاع 2هزار و 800 متر از مرتفع‌ترین قله‌های رشته کوه آلاداغ است که در 65 کیلومتری غرب شهرستان بجنورد در منطقه روستای گردشگری درکش مانه و سملقان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.