سرهنگ علیرضا حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت در محورهای استان از محور بجنور به جنگل گلستان گزارش شده است و پس از آن تصادف های رخ داده در محور راز، بیشترین آمار قربانیان این حوادث را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: تیرماه پارسال 16 نفر در حوادث رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست داده بودند اما این رقم در تیرماه امسال حدود 70درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: تیرماه امسال 9 نفر در حوادث رانندگی در محور بجنورد به جنگل گلستان جان خود را از دست داده اند این در حالی است که در تیرماه پارسال یک نفر در تصادف های این محور کشته شده بود.
به گفته رئیس پلیس راه خراسان شمالی، تیرماه امسال چهار نفر در حوادث رانندگی در محور راز جان باخته اند.
وی به افزایش شمار حوادث رانندگی در جاده های فرعی اشاره کرد و بیان داشت: تیرماه امسال در سه فقره تصادف در محورهای فرعی شهرستان راز و جرگلان 6 نفر کشته شدند.

* گلایه از کندی اجرای تعریض محور بجنورد به جنگل گستان
حسین زاده در بخش دیگر از سخنان خود از کندی اجرای تعریض محور بجنورد به جنگل گستان گلایه کرد و گفت: برای ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای، نیاز است به اجرای این پروژه راه سازی سرعت داده شود.
وی اظهار کرد: از متولیان انتظار می رود تا برای کاهش حوادث جاده ای و تامین ایمنی مسافران و عابران از این محور، تلاش بیشتری برای سرعت دادن به زمان بهره برداری از پروژه راهسازی بجنورد به جنگل گلستان داشته باشند.

7185/ خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.