سرگرد رضا خداشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت 21 و 45 دقیقه دوشنبه در محور فرعی زرق آباد به وقوع پیوست و در آن دو دستگاه نیسان به صورت رخ به رخ با هم برخورد کردند.
وی علت تصادف را انحراف به چپ یکی از رانندگان عنوان کرد و افزود: در این حادثه رانندگان نیسان به علت شدت ضربه جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه وقوع تصادف در تابستان امسال بیشتر شده است گفت: بیشترین تصادف های شهرستان اسفراین از محور سنخواست و محور فرعی زرق آباد گزارش شده است.
خداشاهی تصریح کرد: امسال وقوع تصادف های جاده ای در شهرستان اسفراین 15 فوتی داشته است که از این تعداد هشت نفر در محور سنخواست و چهار نفر در محور فرعی زرق آباد بوده است.
رئیس پلیس راه اسفراین-سبزوار گفت: یکی از علت های مهم وقوع تصادف در محور زرق آباد، سرعت بالای تردد در این محور است و بارها از اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای درخواست شده تا نسبت به ایجاد سرعت کاه آسفالته اقدام کند اما این سرعت کاه ها جز در دو، سه نقطه، ایجاد نشده است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات این محور فرعی، نامناسب بودن وضعیت خط کشی ها و نیز کمبود تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی است.
وی گفت: محور سنخواست نیز نیاز به اصلاح شیب شیروانی دارد تا ایمنی تردد در این محور ارتقا یابد.
رئیس پلیس راه اسفراین-سبزوار افزود: در برخی از محورها سرعت کاه های پلاستیکی نصب می شود اما مردم با گاوآهن این سرعت کاه ها را از بین می برند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.