قنبرعلی خوش آیینه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال 500 نفر از معلمان برای جابه جایی خارج از استان متقاضی شده بودند که با تقاضای 220 نفر موافقت شد و 800 نفر نیز برای جابه جایی در داخل استان درخواست داده بودند که در این مرحله با نقل و انتقال 300 نفر موافقت شده است.
وی خاطرنشان کرد: 150 نفر نیز از استان های دیگر برای خدمت در خراسان شمالی متقاضی شده بودند که با درخواست 80 نفر از آنان موافقت شده است که این افراد در سال تحصیلی جدید در مدارس استان مشغول می شوند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بیشترین درخواست ها برای جابه جایی از شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان بوده است که عمدتا متقاضی انتقال به بجنورد هستند.
وی گفت: بیشترین تقاضاها برای جابه جایی ها در دوره ابتدایی به دست رسیده است.
خوش آیینه تاکید کرد: با وجود بالا بودن میزان تقاضا برای جابه جایی در این شهرستان ها، میزان ماندگاری معلمان 12 سال است و این رقم، رقم مناسبی برای طول خدمت در این مناطق است.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در مرحله دوم از جابه جایی ها که طی شهریورماه انجام می شود، 10 تا 15 درصد به شمار معلمان که جابه جا می شوند افزوده شود.
به گفته معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی، در مرحله دوم، درخواست ها اضطراری برای جابه جایی ها مورد بررسی قرار می گیرد.
استان خراسان شمالی 162 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که زیرنظر15 هزار معلم آموزش می بینند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.