به گزارش ایرنا سردار بهمن کارگر دوشنبه در دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با هدایت های امام خمینی (ره) هشت سال جنگ تحمیلی را پیروز شدیم اظهار کرد: اما نتوانستیم نقش و عظمت ایشان را به تصویر بکشیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون هر عزتی داریم از دفاع مقدس است افزود: در این دوران بود که کربلا را درک کردیم و فهمیدیم در روز عاشورا چه اتفاقی افتاد.
وی گفت: پنج استان کشور در این جنگ به صورت مستقیم درگیر شدند، دشمن در حال پیشروی بود، نفس و دم قدسی امام (ره) مردم را برای دفاع جانانه از مهینشان حرکت داد.

*خودکفایی در عرصه های مختلف بخاطر خون شهداست
وی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: اگر امروز در جهان عزتمند شده ایم به خاطر تلاش رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس است که هم اکنون به خودکفایی در زمینه های مختلف رسیده ایم.
کارگر اظهار کرد: موزه دفاع مقدس این استان نیز تا چهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رزمندان و شهدا افتخار کشور هستند گفت: اگر امروز توانسته ایم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم به علت از خود گذشتی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
آیت الله حبیب الله مهمان نواز اظهار کرد: امروز دشمن تمامی سعی خود را برای ریشه کنی اسلام جمع کرده است و با روش های مختلف در این راه تلاش می کند اما هیچ گاه به پیروزی نخواهد رسید چرا که حق از بین رفتنی نیست.
امام جمعه بجنورد هم در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با وی گفت: شهدا رفته اند وظیفه ما زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنان است و باید به نسل های جدید منتقل کنیم چرا که آیندگان از آثار ما را خواهند شناخت.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه دشمن هم اکنون برای گسست نسل ها تلاش می کند افزود: دشمن سعی دارد تا این پیوند ایجاد نشود ما باید تلاش کنیم بین نسل گذشته و آینده پیوند ایجاد شود.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.