علی اصغر بدیعی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تسهیلات ارزان قیمت برای خرید ناوگان سواری کرایه عمومی و به منظور توسعه ناوگان در محورهای روستایی استان اعطا می شود.
وی با بیان اینکه این اعتبارات تسهیلاتی توسط صندوق کارآفرینی امید در اختیار متقاضیان قرار می گیرد گفت: نرخ کارمزد تسهیلات4درصد و مدت بازپرداخت آن را پنج سال است.
بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و صندوق کارآفرینی و امید، هر متقاضی معادل 80 درصد قیمت خودرو اعتبار تسهیلاتی دریافت می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: در این طرح، متقاضی 20 درصد از هزینه های خرید خودرو را به عنوان آورده تامین می کند و تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کند.
وی افزود: این اداره کل مکلف است رانندگان واجد شرایط فعالیت در خطوط روستایی را برای دریافت این تسهیلات به صندوق مزبور معرفی کند.
وی اظهار داشت: این تسهیلات صرفا برای خرید خودروی جدید و در راستای افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل روستایی اختصاص داده شده است و شامل تعویض و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود.
بر اساس این گزارش از محل پرداخت این تسهیلات، پارسال 30 دستگاه ناوگان سواری جدید به ناوگان عمومی استان افزوده شد.
*** سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.