به گزارش ایرنا محمد حسین علی نیا یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: تلاش داریم تا با تکمیل این پروژه راهسازی شمار حوادث رانندگی در این مسیر به حداقل برسد.
‌وی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات به مسافران تابستانی​ تاکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات بهتر به مسافران عبوری از استان استفاده شود.
علی نیا با بیان اینکه با پایان ماه مبارک رمضان سفرهای تابستان آغاز می شود افزود: پیش بینی می‌شود شاهد افزایش چشمگیر شمار ترددهای جاده ای و حجم بالای مسافران در سطح شهر باشیم بنابراین نیاز است هماهنگی های مورد نیاز و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران از سوی استان فراهم شود.
وی تاکید کرد: اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه برای تامین و ارتقای ایمنی تردد مسافران تدارک لازم را ببینند.
وی خواستار توجه بیشتر به امنیت خانه مسافرها شدو گفت: برای افزایش امنیت مسافران خانه مسافرها​ در سطح استان باید ساماندهی شود.
علی نیا درباره جلوگیری از افزایش خسارت های احتمالی حوادث رانندگی گفت: برای کاهش شدت حادثه باید تمامی خودروهای شخصی مجهز به کپسول آتش نشانی باشند.
وی از شهرداری ها خواست تا برای زیباسازی و پاکسازی فضای عمومی شهر تلاش کنند و شهر را برای استقبال از مسافران​ تابستان آماده کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتظار می‌رود نسبت به برنامه ریزی به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اقدام و پیش بینی های لازم را داشته باشد.
محور بجنورد - جنگل گلستان با 120 کیلومتر یکی از محورهای پر تردد کشور محسوب می شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.