علوی- همچنین در این جلسه «نقیب» رئیس کمیسیون عمران شورای شهر به مشکلات شهروندان ساکن در گلستان شهر که به دلیل وقوع زلزله از اردیبهشت ماه در چادر اسکان دارند و واحدهای مسکونی شان آسیب دیده است، پرداخت و گفت: در حال حاضر برای 111 واحد مسکونی داخل شهر قرارداد بازسازی انعقاد شده است.
از سوی دیگر برخی بیمه ها از پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی آسیب دیده امتناع می کنند و فقط بخش اندکی از خسارت پرداخت شده است. در نهایت مقرر شد تا نامه ای در این خصوص برای وزیر کشور و یک رونوشت برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال شود.
«گریوانی» یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گفت: برخی از افراد در فضای مجازی و رسانه ها مطلبی را گفتند که باعث تشویش اذهان عمومی شد. وی ادامه داد: آن چیزی که برای ما جای گلایه دارد این است که یک ماه وقت خود را به فرصت سوزی گذراندیم و به دنبال این که انتخابات ابطال شود، رفتیم در صورتی که مردم وقتی به کاندیدایی رای ندادند نباید به معنای آن باشد که از همه امکانات استفاده کنیم تا رای گیری مخدوش شود.
وی با اشاره به این که 3 ماه حقوق کارگران شهرداری پرداخت نشده است، عنوان کرد: مطالبات کارگران پرداخت نشده است و آن ها اعتراض دارند که این مهم باید پی گیری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز گفت: باید با متخلفان برخورد شود و حق خودم می دانم که از حقم دفاع کنم و تا پایان آن هم می روم حتی اگر به نتیجه نرسم زیرا برایم ثابت شده است که تخلف انتخاباتی در بجنورد انجام شده به گونه ای که در برخی حوزه ها صندوق های رای گیری ساعات 9، 11، 13و 16 فعال و رای گیری آغاز شده است.
«پیلتن» افزود: قانون می گوید که هیچ کدام از افراد سر صندوق حق ندارند در انتخابات دخالت کنند در حالی که عوامل اجرایی تعیین می کردند که به چه افرادی رای داده شود، قانون می گوید که فرماندار حق ندارد صندوقی را جا به جا کند و فقط هیئت نظارت استان حق دارد این کار را انجام دهد بنابراین ما معتقدیم در این رابطه باندبازی و سیاسی بازی شده است.
وی بیان کرد: برای حقوق کارگران تا الان تا جایی که توانسته ام پول جمع کردم تا بتوانیم حقوق آن ها را پرداخت کنیم اما پروانه ساختمانی و درآمدی وجود ندارد و پول نیست و از این به بعد نمی توانم.
شادمهر عضو دیگر شورای شهر هم با بیان این که تساوی در تبلیغات وجود نداشت، عنوان کرد: چرا الان صورتجلسه هیئت نظارت بیرون نمی آید؟ ما مینوت آن را داریم که صراحتا به موارد تخلف اشاره شده و آن ها هم تایید کردند.
«افشین فر» عضو دیگر شورای اسلامی شهر بجنورد هم اظهارداشت: معترضانی که به روند انتخابات اعتراض کردند دلیلشان همین است که میزان رای ملت است اما انتخابات شورای سال 96 بجنورد رای واقعی مردم را تحت الشعاع قرار داد و مصادیق تخلفات را به هیئت نظارت شهرستان و استان تحویل دادیم. وی بیان کرد: در کدام انتخابات 47 نفر به خود جسارت دادند که به روند انتخابات معترض شوند؟ وی بیان کرد: از این به بعد هم با جدیت بیشتری پیش می رویم نه تنها یک ماه بلکه یک سال اعتراض های خود را ادامه می دهیم تا این شیوه بدعت و مرسوم نشود وگرنه عاشق و دلباخته این صندلی ها نیستیم و جز زحمت هیچ حلاوتی ندارد.
7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.