یکی از شهروندان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: همسرم بیمار بود و با خودرو او را به بیمارستان تامین اجتماعی رساندم، خودرو را در محوطه بیمارستان متوقف کردم و او را تا اورژانس همراهی کردم اما زمانی که بازگشتم با برگ جریمه پلیس روبه رو شدم.
علی روحانی افزود: زمان بازگشت من تنها پنج یا 6 دقیقه بیشتر طول نکشید اما برای همین زمان محدود توقف، 200 هزار ریال جریمه شدم.
یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: بیمارستان تامین اجتماعی با نگاه کاسب کارانه، تابلویی را در محوطه نصب کرده که در آن درج شده توقف خودرو ممنوع است و صاحبان خودرو در صورت توقف، جریمه می شوند.
صالحی اظهار کرد: این برخورد نامناسب سبب گلایه مراجعه کنندگان شده است.
وی تصریح کرد: مراجعه کنندگان و همراهان بیمار معمولا در شرایط معمول نیستند، این برخورد با فردی که برای درمان مشکلی به این مکان مراجعه کرده مناسب نیست.
وی افزود: بیماری دخترم که سبب مراجعه من به بیمارستان شده بود از یک سو، جریمه شدن و این برخورد از سوی دیگر سبب کلافه شدن و برهم ریختن اعصابم شده است.

* جریمه ها برای ساماندهی ترافیک است
مسئول روابط عمومی مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در این باره گفت: تصمیم برای اعمال جریمه خودرهای متوقف شده در محوطه بیمارستان، به منظور ساماندهی آمد و شد و ترافیک خودروها گرفته شده است.
مهدی یوسف زاده با بیان اینکه این اقدام به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان انجام می شود اظهار کرد: پیش از این، برخی از مراجعه کنندگان بدون توجه به سایر مردم، خودرو خود را به مدت زیاد متوقف می کردند که کمبود مکان برای تردد سبب بروز مشکل و زحمت برای دیگران می شد.
وی تصریح کرد: توقف خودروها در مسیر ورودی، حتی ورود آمبولانس ها را دچار مشکل کرده بود اما با اجرای طرح ساماندهی، مشکلات کمتر شده است و ترافیک خودروها ساماندهی شده است.
وی اظهار کرد: برای رفاه حال مراجعه کنندگان فضایی برای توقف خودروها مشخص شده است و مراجعه کنندگان مکلف هستند پس از اینکه بیمار را تا ساختمان بیمارستان همراهی کردند، خودرو را در پارکینگ بیمارستان متوقف کنند.
یوسف زاده گفت: توقف خودرو در محوطه بیمارستان برای کارکنان بیمارستان نیز ممنوع است و با هماهنگی انجام شده با پلیس راهور، هر خودرویی که در مکان هایی که در تابلو مشخص شده، متوقف شود جریمه می شود.

* هماهنگی با پلیس راهور
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی نیز در این باره گفت: با توجه به تقاضای ریاست بیمارستان تامین اجتماعی، مبنی بر ساماندهی ترافیک در محوطه بیمارستان، ماموری به این منظور در بیمارستان مستقر می شود.
سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار داشت: این مامور مکلف است بر اساس آنچه بیمارستان درخواست کرده، نسبت به اعمال جریمه برای خودروهای متوقف شده اقدام کند.
بیمارستان تامین اجتماعی ثامن الائمه (ع) بجنورد 100 تخت دارد و طی سال گذشته بیش از 500 هزار نفر به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند.
تعداد بیمه شده های اصلی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی 108 هزار و 70 نفر است که با احتساب افراد تبعی 298 هزار و 446 نفر زیر پوشش این سازمان قرار گرفته اند.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.