یکی از بوستان های شیروان، بوستان کوثر است که به خاطر موقعیت عالی، فضای زیاد و البته دلنشین مورد توجه بیشتر شهروندان شیروانی قرار گرفته است.
بیشتر والدین شیروانی فرزندان خود را برای سرگرمی و بازی به این بوستان می برند اما متاسفانه تجهیزاتی که بتازگی برای بازی کودکان در مرکز پارک نصب شده است پاسخگوی سیل عظیم و مشتاق کودکان نمی باشد.
در ضلع شمالی بوستان هم تجهیزات و دستگاه های مربوط به شهر بازی نصب شده اند که متاسفانه سالهاست به صورت متروکه و بلا استفاده در داخل بوستان رها شده اند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیروان در گفت و گو با ایرنا علت رها شدن تجهیزات شهر بازی بوستان کوثر را عدم پایبندی پیمانکار قبلی به تعهدات خود دانست و گفت: با توجه به قرارداد سنوات قبل، باید 10سال امور مربوط به نگهداری و بهره برداری از تجهیزات شهر بازی این بوستان را انجام می داد، اما متاسفانه چند سالی است که پیمانکار به تعهدات خود پایبند نیست.
فرهاد زراعتکار اظهار کرد: به منظور راه اندازی مجدد شهربازی، اوایل خرداد ماه امسال، نشستی با حضور واحدهای مختلف شهرداری شیروان از جمله فضای سبز، حقوقی، سرمایه گذاری، خدمات شهری و واحد معاونت امور زیر بنایی و با حضور شهردار برگزار شد.
وی گفت: دستور این جلسه تصمیم گیری در مورد وضعیت موجود شهر بازی بود تا با برنامه ریزی جدید شهر بازی از وضعیت موجود در آمده و مجددا راه اندازی شود.
وی افزود: یکی از مصوبات جلسه این بود که واحد سرمایه گذاری شهرداری،آگهی جذب سرمایه گذار جهت استاندارد سازی و راه اندازی مجدد این مجموعه را از طریق جراید کثیرالانتشار به اطلاع عموم برساند تا سرمایه گذارانی که مایل به مشارکت در جهت استاندارد سازی و بهره برداری از مجموعه شهر بازی پارک کوثر هستند در این مزایده شرکت کنند.
وی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد شهر بازی پارک کوثر حداکثر تا روز 31 تیر سال جاری به صورت کامل بازسازی و راه اندازی شود.
شهر حدود 90 هزارنفری شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
6042 خبرنگار: امیر عوض زاده باغان** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.