به گزارش ایرنا، یورگ وبر Jorg Weber سه شنبه در نشست مشترک هیأت تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان با استاندار خراسان شمالی و تجار این استان اظهار کرد: هدف این شرکت تنها فروش کالا نیست، بلکه می خواهیم حوزه تولید را گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه مرحله به مرحله در ایران تولید خواهیم داشت افزود: این امر بتدریج انجام می شود و یکی از اولویت ها نیز استان خراسان شمالی است.
وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت و پتانسیل مطلوب برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است افزود: امیدوار هستیم تبادل تجاری بین دو کشور بیشتر رشد کند.
پتر گراس Peter Grass مدیر کل شرکت بای وا نیز در این نشست گفت: علاوه بر معامله تجاری رابطه فرهنگی، ارتباط بین ایران و آلمان را نیز تقویت می کنیم.
وی بر برقراری ارتباط هرچه بیشتر بین این دو کشور تاکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا تبادلات بیشتر شود.
به گزارش ایرنا هیات تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان صبح دوشنبه در فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان حوزه اقتصادی و فعالان این بخش قرار گرفت.
این سفر در پاسخ به سفر هیات تجاری این استان به آلمان در اسفند ماه سال گذشته انجام شده است.
هیات تجاری آلمان که متشکل از 12 نفر از تجار و بازرگانان است امروز هم از مناطق مختلف این استان بازدید خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، اوایل اسفند سال گذشته بود که هیات اقتصادی به ریاست محمدرضا صالحی استاندار و با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی با عزیمت به دو کشور آلمان و فرانسه کوشیدند با معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان به صاحبان صنایع و سرمایه اعم از شرکت های خارجی و ایرانیان مقیم اروپا، هم چنین بازاریابی برای محصولات تولیدی بومی این خطه، گام دیگری برای توسعه ظرفیت های اقتصادی و رونق بیشتر عرصه کار و تولید بردارند.
حضور مدیران و فعالان اقتصادی مرتبط با سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن به عنوان اولویت های اصلی توسعه خراسان شمالی در این هیات، نویدبخش جذب سرمایه گذاران علاقه مند و ارزآوری و اشتغال زایی مناسب برای این استان در حال توسعه بود.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
هم چنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.