به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت اظهار کرد: این طرح با هدف تشویق سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی کشور، برای سرمایه گذاران صنعتی، معدنی، خدماتی که دارای مجوز سرمایه گذاری از مراجع قانونی هستند اجرا می شود.
وی به معافیت مالیاتی هفت ساله منطقه ویژه اقتصادی بجنورد اشاره کرد و افزود: معافیت مالیاتی برای مناطق کمتر توسعه یافته 13 سال و برای سایر مناطق هفت ساله است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: در این قانون 50 درصد از مالیات های سال های بعد از دوره هفت ساله نیز تا زمانی که درآمد مشمول مالیات واحد، معادل سرمایه ثبت و پرداخت شده شود، مشمول بخشودگی می شود.
وحدت افزود: در صورتی که سرمایه گذاری انجام شده با مشارکت سرمایه گذار خارجی با مجوز سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران باشد به ازای هر پنج درصد مشارکت سرمایه گذاری خارجی به میزان 10 درصد و حداکثر تا 50 درصد به مشوق ها  اضافه می شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: قانون معافیت مالیاتی برای آن دسته از سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقر در شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی است که از تاریخ اول فروردین ماه سال 95 برای آنها پروانه بهره برداری صادر یا قرارداد استخراج و فروش منعقد شده است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/1744 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.