به گزارش ایرنا شماری از آن ها که سه شنبه در مقابل استانداری خراسان شمالی تجمع کرده بودند، گفتند: پروژه مسکن مهر این شهرستان در قالب شرکت تعاونی مهر اتحاد، 108 عضو دارد که برخی از اعضای این شرکت 50 میلیون تا 150 میلیون ریال از سهم آورده خود را نیز پرداخت کرده اند.
یکی از اعضای این شرکت اظهار کرد: بیشتر اعضای این شرکت از اقشار ضعیف و کارگر جامعه هستند که تامین آورده برای آنان بسیار سخت بوده است و هم اکنون به علت نداشتن مسکن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.
محمد حسن زاده اظهار کرد: با وجود گذشت یک دهه از ساختن پروژه تنها اسکلت آهنی آن بنا شده است که حتی زیربنای ساخته شده در این مکان نیز به نوعی فرسوده شده است.
وی گفت: بعضا گفته می شود که اعضای باید تا 750 میلیون ریال آورده داشته باشند اما تاکنون هیچ اقدامی موثر در خصوص تکمیل پروژه انجام نشده است و هیچ کس نیز پاسخگو در این زمینه نیست.
وی با بیان اینکه تاکنون در مقابل استانداری چندین بار تجمع داشته اند افزود: ساخت این پروژه از سال 88 بوده است، اعضای این واحد های مسکن در آرزوی خانه دار شدن هستند اما هم اکنون امید آنان به ناامیدی تبدیل شده است.
وی از وعده دادن ها، پاس کاری اداری نیز گلایه کرد و گفت: متاسفانه تاکنون تنها پاس کاری شده ایم.
این عضو مسکن مهر با بیان اینکه حتی گفته می شود این پروژه ثبت نشده است افزود: باید در این زمنیه نیز شفاف سازی باشد و اعضای تکلیف خود را در این خصوص بدانند اما متاسفانه همه ما سرگردان هستیم.
این تجمع حدود 30 نفره پس از 2 ساعت بدون هیچ مشکلی پایان یافت.
براساس آمارهای موجود: در راستای اجرای مسکن مهر ساخت 24 هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی آغاز شد که تاکنون 18 هزار واحد مسکن مهر در این استان تحویل شده است.
*سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.