حجت الاسلام محمدعلی سالاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این برنامه ها در 800 نقطه از شهرستان های مختلف استان تدارک دیده شده است.
وی هدف از اجرای برنامه های ویژه سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد را بازخوانی و تبیین ارزش های انقلاب برای نسل جوان عنوان کرد و افزود: با وجود گذشت سال ها از ارتحال امام(ره) هنوز خط و راه ایشان پر رهرو است و ما نیز باید تلاش کنیم تا آرمان ها و ارزش های انقلاب روز به روز بیشتر بیان شود و نسل های جدید با آن آشنا شوند.
وی گفت: به همین منظور برنامه های متعددی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ه) در شهرستان های مختلف استان تدارک دیده شده که برگزاری مسابقات فرهنگی، محفل انس با قرآن، سخنرانی و برپایی نمایشگاه از جمله این برنامه ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: مسابقه فرهنگی از وصیت نامه امام(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب با رویکرد مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی و درون دستگاهی برگزار می شود.
سالاری اظهار کرد: مراسم ویژه بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد از جمعه گذشته با برگزای دعای کمیل و ندبه آغاز شده است و این برنامه ها امروز عصر با برگزاری محفل انس با قرآن و همایش تجلیل از بانوان و مادران ایثارگر، با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور پیگیری می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: فردا، هیات های مذهبی در بجنورد از مسجد امام خمینی(ره) تا مسجد انقلاب دسته روی و در سوگ از دست دادن بنیانگذار انقلاب اسلامی عزاداری می کنند.
وی اظهار کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیرازی، استاد حوزه و دانشگاه در مسجد انقلاب به نماز مغرب و عشا ختم می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مراسم محوری روز 15 خرداد در بجنورد، سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری است که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.