به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این سازمان در روز شنبه، مجید پورعیسی اظهار کرد: اعتبارات تملک استان از منابع مختلف تامین می شود که تاکنون از سه منبع مشخص شده است که از این میزان سه هزار و 160 میلیارد ریال برای توزیع به کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ارسال می شود.
وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار توزیع نشده نیز داریم افزود: باقیمانده پس از ابلاغ سیاست های توزیع از سوی تهران و مشخص شدن پروژه های سطح استان توزیع می شود.
پورعیسی با بیان اینکه درآمد عمومی استان مصوب قانون بودجه سال 1396 به میزان سه هزار و 80 میلیارد ریال است از دستگاه های اجرایی استان خواست به اخذ درآمدهای عمومی دولت تلاش کنند تا 100 درصد درآمد را تحقق دهند و افزود: هر چه میزان درآمد تحقق یافته بیشتر شود بخشی از آن را به استان اختصاص خواهند داد.
وی در حوزه بودجه جاری نیز گفت: کل اعتبار مصوب سال 95 مبلغ یکهزار و 330 میلیارد ریال بوده است که در بند واو کسری زیادی داشتیم.
پورعیسی با بیان اینکه عملکرد حقوق سال 95 از 690 میلیارد به 920 میلیارد ریال رسیده است افزود: عملکرد سایر هزینه های سال 95 نیز 650 میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار کرد: برای سال 96 جهت پرداخت حقوق کارمندان 970 میلیارد ریال و برای سایر هزینه ها 700 میلیارد ریال مصوب شده است.
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: رشد بند واو 5.4 درصد، سایر هزینه ها 8.4 درصد رشد نسبت به عملکرد سال 95 داشته است.
وی اظهار داشت: در حوزه تملک دارایی سرمایه ای نسبت به رشد مصوب 95، رشد خوبی داشته ایم در تملک 14.9 درصد، در نفت 197 درصد ، در توازن استانی 2.5 درصد و توازن ردیف 33 درصد رشد بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه انتظار داریم اعتبار رهبری و ملی این استان افزوده شود افزود: پیش بینی می شود بیش از 9 هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای سال 96 داشته باشیم.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.