حمید روشن روان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فروردین ماه امسال ساکنان 35 روستای در این استان به صورت سیار آبرسانی شدند که این رقم در اردیبهشت ما به 55 روستا افزایش یافته است.
وی افزود: فروردین ماه امسال ساکنان 27 روستای تحت پوشش این شرکت و هشت روستا غیر تحت پوشش با تانکر آبرسانی شده اند.
وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته نیز ساکنان 55 روستای استان با تانکر آبرسانی شدند خاطرنشان کرد: مردم 46 روستای تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی و 9 روستای غیرپوشش این شرکت از خدمات آبرسانی سیار بهره مند شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی تصریح کرد: طی دوماه ابتدایی بهار امسال در مجموع 11 هزار و 168 مترمرکعب آب آشامیدنی به وسیله تانکر میان مردم روستاهای استان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: این میزان آبرسانی با یکهزار و 92 سرویس انجام شده است که 392 سرویس در فروردین ماه و 702 سرویس در اردیبهشت ماه بوده است.
روشن روان گفت: برای آبرسانی سیار در روستاها هفت دستگاه تانکر به کار گرفته شده است که پنج دستگاه در مالکیت این شرکت و دو دستگاه استیجاری است.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت روستایی بهر مند از آبرسانی سیار از 15 هزار و 963 نفر در فروردین ماه به 23 هزار و 371 نفر در اردیبهشت ماه افزایش یافته است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 1744خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.