حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه انفاق و یتیم‌نوازی است که این امر سیره اهل‌بیت (ع) بوده و انفاق در ماه رمضان یکی از رسالت های روزه‌داران است.
وی گفت: هرساله شاهد برنامه های مختلفی از سوی دستگاه ها در برگزاری مراسم افطاری یا توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان هستیم اما بر روی زمان انجام آن دقت لازم نمی شود.
وی افزود: دستگاه های حمایتی بهتر است پیش از شروع ماه رمضان در توزیع مواد غذایی مددجویانشان اقدام کنند تا این خانواده ها نیز بی دغدغه این ماه را آغاز کنند .
حجت الاسلام قلی زاده با اشاره به اینکه، انفاق از مهم ترین اعمال نیک و پسندیده در ماه مبارک رمضان است که به آن بسیار سفارش شده است بیان داشت: خیّران و آحاد مردم دردستگیری شان از محرومان به اهمیت زمان آن توجه داشته باشند.
وی افزود: با همکاری مردم، جمعی از نمازگزاران و فقط با پیامکی با محتوای پیشنهاد برای مشارکت در این کار خیّر، 86 بسته غذایی به ارزش 68 میلیون و 860 هزار ریال تامین ودر بین خانوارهای شناسایی شده توزیع شد.
امام جمعه فاروج، بسته های غذایی را شامل مرغ،برنج ،روغن قند چای، رشته ،خرما و رب عنوان کرد وگفت: این بسته های طی دوشب به همت اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود:امیدواریم به همت خیّران این حرکت طی ماه رمضان وحتی بعد از آن استمرار بیابد.
شهرستان 54 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7187/ 6042 خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.