به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت اظهار کرد: این آموزش ها بر اساس نیازسنجی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و به منظور توانمندسازی و رقابت پذیری صنایع کوچک و متوسط انجام می شود.
وی به مشکلات حضور کارکنان واحدهای صنعتی کوچک در دوره های آموزشی اشاره و تصریح کرد: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی کوچک برای حضور دردوره های آموزشی تعداد کم نیروی انسانی آنها است که با حضور کارکنان در دوره های آموزشی ممکن است در روال فعالیت واحدهای صنعتی  مشکل ایجاد شود که این شرکت با برگزاری دوره های آموزشی کارگاهی و در داخل واحدهای صنعتی این مشکل را حل کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: به دلیل برگزاری دوره های آموزشی کارگاهی و فنی و حرفه ای در سال گذشته، استقبال واحدهای صنعتی از آموزش، بسیار عالی بوده به طوری که شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در برگزاری دوره های آموزشی برای توانمندسازی واحدهای صنعتی و مطابق با برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته جزو رتبه های اول در سطح کشور بود.
وی اظهار کرد: بیش از 80 درصد از دوره های آموزشی  که برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان توسط این شرکت برگزار می شود، رایگان است.
وحدت تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با اتاق بازرگانی، در سال جاری از ظرفیت های آموزشی این ارگان نیز استفاده می شود که تا کنون 2 دوره آموزشی با موضوع بازاریابی و مالیاتی برای حدود 100 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی برگزار شده است.
خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شهرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند و سه هزار و 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
براساس آمار شرکت شهرک های صنعتی استان در حوزه صنایع کوچک هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.