عزیز ابراهیمی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعتبار مزبور را از محل تملک دارایی ومیزان آن را 2 درصد عنوان و اظهار کرد: اعتبار مزبور برای اجرای طرح هادی در 19 روستای بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه است.
وی با بیان اینکه بیشترین اجرای طرح های در شهرستان شیروان، مربوط به بخش مرکزی است گفت: هم اکنون عملیات اجرای طرح هادی در دو روستا شروع شده که اتمام عملیات آن تا پایان تیرماه سال جاری است.
ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در 40 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان اجرا شده است افزود: با اتمام اجرای طرح هادی در روستاهای مزبور، 95 خانوار مشتمل بر 475 نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار می شوند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان از جمله اهداف اجرای این طرح است
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که هم اکنون 68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.