مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه در 45 غرفه در محل شهربازی بجنورد دایر شده است و تولیدات مددجویان در آن عرضه می شود.
عباس اهرابی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان 6 سال پاپی در حال انجام است گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا مددجویان تولیدات خود را عرضه کنند و مجریان طرح های اشتغال، محصولات خود را به فروش برسانند.
اهرابی گفت: مجریان طرح های اشتغال، دستاوردهای خود را در 35 غرفه از این نمایشگاه عرضه می کنند و در آن، محصولات تولیدی مددجویان از جمله رودوزی سنتی، مواد غذایی، پوشاک محلی، پوشاک ورزشی، مبلمان سازی، مواد پروتئینی و لبنیات عرضه می شود.
وی افزود: غرفه هایی از این نمایشگاه به معرفی خدمات کمیته امداد اختصاص یافته است.
اهرابی تصریح کرد: به منظور جلب و جذب حمایت های مردمی، غرفه هایی از این نمایشگاه به ثبت نام از خیران و جلب مشارکت ها اختصاص یافته است و خیران برای کمک به مددجویان در طرح های مختلف اکرام، طرح محسنین و آزادی زندانیان نام نویسی می کنند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به راه اندازی صندوق امداد ولایت در استان اشاره کرد و گفت: فعالیت های این صندوق در یک غرفه از این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان معرفی می شود.
وی تصریح کرد: این صندوق در تلاش است تا با جمع آوری سپرده های خیران، کمک های اعتباری بیشتری در قالب تسهیلات به مددجوان تزریق شود.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تسهیلات اعتباری برای کمک به اشتغال، درمان، تامین مسکن، ازدواج و تحصیل از محل منابع این صندوق به نیازمندان اعطا می شود.
به گفته وی فعالیت این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
140 هزار نفر از جمعیت 867 هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
*کانال تلگرامی ایرنا خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnabojnurd است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده:سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.