حضرت قلی حیدری سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در استان 67 تا 70 هزار ریال است گفت: برای طرح ضیافت ماه رمضان توزیع مرغ منجمد آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده را 57 هزار ریال عنوان کرد.
حیدری با اشاره به توزیع 220 تن گوشت مرغ در طرح ضیافت ماه رمضان در این استان افزود: نرخ واقعی قیمت هر کیلو گرم گوشت مرغ توسط دولت، 72 هزار ریال است که اگر قیمت بالاتر از این باشد مصرف کننده متضرر خواهد شد.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: طی چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ در این استان بودیم زیرا که موجودی مرغ هایی که وارد بازار و مراکز تولیدی می شد کم بود ولی هم اکنون این مشکل برطرف شده است.
استان خراسان شمالی 85 واحد مرغداری با ظرفیت یک میلیون و 971 هزار قطعه دارد که از این تعداد 67 واحد مرغ داری با ظرفیت یک میلیون و 700 هزار قطعه فعال است.
18 واحد مرغداری در خراسان شمالی هم نیمه فعال است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.