به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی عصر یکشنبه در دیدار با معتمدان و اهل سنت این شهرستان در بخش جرگلان با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد : اکثریت مردم ایران با حضور در این انتخابات 'دوباره ایران؛ دوباره اسلام؛ دوباره آزادی؛ دوباره عزت؛ دوباره آرامش؛ دوباره صلح و دوباره رفع تحریم ها' را تاکید کردند.
وی افزود: رای مردم به دکتر روحانی بار دیگر ثابت کرد که ما اهل مذاکره، گفت و گو و تعامل هستیم.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشارکت بالای همه اقوام استان بویژه مشارکت بالای ترکمن ها و اهل سنت استان در انتخابات گفت: دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی حقوق همه اقوام و مذاهب را محترم می شمارد و بر پاسخگویی به مطالبات آنان تاکید دارد.
آخوند سرفراز مدیر حوزه علمیه کلاته ابریشم نیزدر این دیدار اظهار کرد : قوم ترکمن جرگلان رای نزدیک به100درصدی به دکتر روحانی دادند تا برنامه های دولت تدبیر و امید استمرار یابد.
پولاد نجاهی بخشدار جرگلان نیز دراین مراسم گفت: مردم این بخش با حضور بیش از 90 درصدی در انتخابات روز جمعه حماسه بزرگی آفریدند و ازمجموع 12 هزار و 382 رای اخذ شده، 11 هزار و 433 رای برای دکتر روحانی به صندوق ها ی رای ریخته شده است .
به گزارش ایرنا استاندار خراسان شمالی درسفر یک روزه به شهرستان رازو جرگلان با معتمدینو علمای اهل سنت در بخش جرگلان این شهرستان دیدار کرد و از بخش های مختلف مدرسه علمیه اهل سنت روستای امانلی بازدید کرد.
شهرستان مرزی ی رازو جرگلان با جمعیت 70هزا رنفری در 120 کیلومتری شمال غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که بخش عمده ساکنان آن را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.