به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر چهارشنبه در آیین افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری 19 مهر بجنورد اظهار کرد: اعتبارات بخش جوانان در دولت دهم 60 میلیارد ریال اعتبار بود.
وی بر حمایت از قشر جوان تاکید و تصریح کرد: باز هم تلاش می شود تا اعتبارات بیشتری برای این بخش جذب کنیم.
وی با بیان اینکه خانه های جوان برای نخستین بار در دولت یازدهم ایجاد شد افزود: هم اکنون 45 خانه جوان در سطح کشور وجود دارد که می تواند فضایی برای فعالیت جوانان در حوزه های گوناگون باشد.
وزیر ورزش و جوانان از رشد 40 برابری سمن ها در این دولت هم خبر داد و گفت: هم اکنون 2 هزار سمن در سطح کشور در زمینه های گوناگون در حال فعالیت وجود دارد که فضاهای مناسبی برای مشارکت جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی است.
سلطانی فر با بیان اینکه باید ساز و کار و زمینه مشارکت جوانان در امور گوناگون کشور فراهم کنیم افزود: سازمان های مردم نهاد باید در حوزه های مختلف کشور حضور یابند و به بررسی و مشکلات بپردازند و در راستای رفع مشکلات با دستگاه های مربوطه تبادل نظر کنند.

**مدیران کار انتقال قدرت به جوانان را آسان سازی کنند
وی با بیان اینکه مدیران باید کار انتقال قدرت به جوانان را آسان سازی کنند افزود: مدیران با تجربه باید آرام آرام جای خود را به جوانان انتقال دهند و کارها و امور کشور به این قشر سپرده شود.
سلطانی فر افزود: همچنین باید ساز و کار جریان انتقال قدرت بین نخبگان نیز فراهم کنیم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 20 ورزشگاه 15 هزار نفری ورزشی در سطح کشور افتتاح شد گفت: هم اکنون پنج ورزشگاه دیگر نیز در حال افتتاح شدن است.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها 2 استادیوم بزرگ در کشور وجود داشت افزود: هم اکنون در تمامی شهرهای بزرگ و حتی کوچک استادیوم و مجموعه های ورزشی وجود دارد که باعث رشد و ارتقای این حوزه شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون با وجود ورزشگاه های بزرگ و دارای استانداردهای لازم توان و ظرفیت مسابقات بین المللی را نیز داریم.

** دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات
وزیر ورزش و جوانان در پایان از مردم خواست تا با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای افتخاری دیگر برای ایران اسلامی
بیافرینند و گفت: مردم با حضور خود بار دیگر نظام را تایید خواهد کرد و همچنین سرنوشت چهار سال کشور را نیز مشخص می کنند.
وی افزود: حضور حداکثری در 29 اردیبهشت ماندگار خواهد ماند.
سلطانی فر همچنین در پایان اشاره ای به سالن 6 هزار نفری در کنار استادیوم 15 هزار نفری بجنورد کرد و گفت: امیدوار هستیم این مجموعه نیز تا دو سل آینده به بهره برداری برسد.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.