به گزارش ایرنا مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بجنورد در حاشیه آیین آغاز بازسازی واحدهای مسکونی اظهار کرد: برگزاری این آیین در حقیقت اقدام فرهنگی برای جلب مشارکت و همکاری مردم روستاها به منظور شتاب بخشی بازسازی واحدهای مسکونی است.
رضا جبار ایمانی با بیان اینکه هم اکنون ماشین آلات برای آواربرداری و ساخت سایر منازل آماده است، اظهار کرد: همکاری مردم کار را تسریع می کند.
وی گفت: 2 نوع تسهیلات احداثی و تعمیری برای بازسازی و تعمیر واحدها ی آسیب دیده از زلزله به روستایان پرداخت می شود که میزان تسهیلات بازسازی 200میلیون ریال و میزان تسهیلات برای تعمیر منازل آسیب دیده در روستاها 40تا 120میلیون ریال بر اساس درخواست متقاضی است.
زلزله شنبه شب هفته جاری با قدرت 5.7 ریشتری ساعت 22و 30 دقیقه و 58 ثانیه استان خراسان شمالی را لرزاند که مرکز کانون آن در شهر پیش قلعه حدفاصل2 شهرستان بجنورد و مانه و سلمقان بود. شمار مصدومان این زمین لرزه به بیش از 400 نفر رسید که دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند./7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.