سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد از ازدحام و تراکم بیماران برای مداوا و پیگیری مسائل درمانی به این بیمارستان خبرداد.

بهزاد رمضانی فرخانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شب گذشته و در پی وقوع زلزله در برخی مناطق خراسان شمالی بلافاصله ستاد بحران بیمارستان تامین اجتماعی تشکیل و پیرامون اقدامات پزشکی برای رسیدگی به وضعیت بیماران و نحوه امداد رسانی تصمیم گیری شد.

رمضانی فرخانی افزود: بر اثر زلزله شب گذشته در استان خراسان شمالی، تعداد 134 نفر مصدوم از بجنورد و مناطق اطراف در بیمارستان تامین اجتماعی پذیرش شدند.

وی عنوان کرد: تعداد 60 نفر مربوط به بخش زنان و مامایی بوده و مابقی مصدومان در بخش داخلی و جراحی پذیرش شدند.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد افزود: از مجموع مصدومان منتقل شده به این بیمارستان، 36 نفر از مصدومان بستری شدند که تعداد 10 نفر از آنها مربوط به زایشگاه و 6 نفر در بخش جراحی پذیرش شدند.

دکتر فرخانی

 وی تصریح کرد: 20 نفر از مصدومان که وضعیت مناسب تری داشتند بصورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

رمضانی فراخانی در ادامه افزود: تعداد پزشکان شیفت شب گذشته شامل زنان و زایمان، جراحی، ارتوپدی، داخلی، رادیولوژی 6 نفر بودند و 1 جراح و 1 اورتوپد به صورت دائم در بخش حضور داشتند.

زلزله شامگاه شنبه با قدرت 5.7 دهم ریشتر در بجنورد مرکز خراسان شمالی، 2 کشته و حدود 400 مصدوم برجای گذاشت و باعث خسارهای مالی فراوانی در این مناطق شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.