وزیر بهداشت و درمان به فضای سیاسی امروز کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم بعضی‌ها در تلویزیون آبروی مومن را می‌برند و از هرگونه تهمت، دروغ و سیاه نمایی دریغ نمی‌کنند و آن وقت خود را منتظر امام زمان هم می‌دانند.

به گزارش ایلنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان کشور در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن(ع) بجنورد منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) در کشور را به فرمایش امام خمینی(ره) کسانی دانست که در راستای انقلاب و آبادانی کشور تلاش کرده و می کنند.

وی اظهار داشت: البته متاسفم همان‌هایی که خون به دل امام (ره) کردند و خود را جزو منتظران حضرت مهدی می‌دانند امروز با ریاکاری فقط چهره شان عوض شده و ارتقا هم پیدا کرده اند.

قاضی‌زاده گفت: ما معتقدیم هر کسی گره ای از کار مسلمین و مردم باز کند در مسیر سربازان واقعی حضرت مهدی است.

وی به فضای سیاسی امروز کشور اشاره کرد وگفت: متاسفانه شاهد هستیم بعضی‌ها در تلویزیون و مقابل میلیون ها بیننده آبروی مومن را می‌برند و از هرگونه تهمت، دروغ و سیاه نمایی دریغ نمی‌کنند و بعد خود را منتظرامام زمان هم می‌دانند.

قاضی‌زاده با اشاره به اقدامات خوب دولت در حوزه بهداشت و درمان در استان خراسان شمالی و اظهار داشت: طی سه سال گذشته دولت روحانی 80 هزار متر از فضای بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن بجنورد را مورد بهره برداری قرار داد.

وی استان خراسان شمالی را به لحاظ شاخص‌های درمانی در جایگاه خوبی دانست و اظهار داشت: طی حدود 3 هفته آینده کار اجرایی بیمارستان شهرستان جاجرم نیز آغاز خواهد شد.

قاضی‌زاده از ارتقا بیمارستان 32 تختخوابی مانه سملقان در دولت دوازدهم خبرداد و گفت: در شهرستان راز و جرگلان نیز به محض این که استاندار محل آن را تعیین کند شروع به احداث بیمارستان خواهیم کرد.

وی به مناظره شب گذشته و اظهارات یکی از کاندیداها درباره اینکه چرا دولت حالا ظرف سه- چهار ماه خدمت رسانی به فقرا را آغاز کرده و می‌خواهد به فقرا یارانه بیشتری بدهد، گفت: دولت در ابتدا با کاهش قیمت نفت مواجه شد و قیمت هر بشکه نفت از 125 هزار دلار به 25 هزار دلار رسید.

وی افزود: به همین منظور یارانه دادن به مردم از سوی سازمان برنامه و بودجه به سختی انجام شد.

قاضی زاده اظهارکرد: این درشرایطی بود که کشورهایی مثل عربستان، کویت و قطر با کمبود بودجه مواجه شدند و سیستم مدیریتی آنها بهم ریخت در حالی که دولت توانست دراین زمینه به خوبی وضعیت مالی کشور را مدیریت کند.

وزیر بهداشت برجام را واقعه ای بزرگ در کشور یاد کرد وگفت: کسانی که به برجام نسبت ناروا زدند خدا از آنها نگذرد چرا که برجام باعث شد نفت بیشتری صادر شود و درآمد کشور افزایش یابد و پول بیشتری وارد سفره مردم شود و در بخش کار و اشتغال و تولید بکار گرفته شود.

وی افزود: می گویند شما دولت پرخرجی هستید ، درحالی که باید گفت در شروع دولت یازدهم 14 هزار و 200میلیارد دلار برای آموزش و پرورش اختصاص داده شده و الان 31 هزار و 700 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده می شود ولی باز هم سیاه نمایی می کنند و می گویند پول ها کجا هزینه می شود.

وی با بیان اینکه برای این انقلاب هزینه های زیادی شده و نباید به این راحتی فرصت ها را از دست بدهیم، گفت: شهدای زیادی خونشان را نثار انقلاب کرده‌اند، چطور یک گروهی برای پست و مقام که ارزشی ندارد کل انقلاب را زیر سئوال می‌برند.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آسان بدست نیامده است، اظهارکرد: من به شخصه با اینگونه برگزاری مناظره ها که به اخلاق مردم آسیب می زند را قبول ندارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.