به گزارش ایرنا، در رونمایی از تندیس منشورحقوق شهروندی و جامعه مدنی در بجنورد همچنین محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی و برخی دیگر از مسئولان استان حضور داشتند.
دبیر همایش ملی حقوق شهروندی و جامعه مدنی در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: 6 مقاله از 170 مقاله رسیده به دبیرخانه این هایش امروز ارائه می شود.
قنبرعلی خوش آیینه اظهار کرد: مقاله با عنوان ' آموزش و پررورش در قانون اساسی، منشور حقوق شهروندی، سند تحول بنیادین' اثر هادی اسدالله زاده و مقاله با عنوان ' حقوق شهروندی از منظر قرآن و حدیث' نوشته شادی رضاقلی زاده از جمله آثاری است که در این همایش ارائه می شد.
وی افزود: 'مقایسه میزان آگاهی دانشجویان از حقوق شهروندی، اثر معصومه ریحانی، ' رابطه حق شهروندی با جامعه مدنی' اثر محمدرضا رمضانی، 'بررسی چگونگی نقش اعمال حقوق شهروندی در محیط زیست' از زهرا دین پناه و 'حقوق شهروندی و محیط زیست' از مریم قلی پور عنوان دیگر مقاله هایی است که قرار است در این همایش ارائه شود.
همایش ملی حقوق شهروندی و جامعه مدنی در کمپ پتروشیمی خراسان در حال برگزاری است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 3007/ 6042 خبرنگاران کبری علی آبادی، ربابه صانعی انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.