به گزارش ایرنا، اسماعیل حسین پور شامگاه دوشنبه در جمع مردم بجنورد اظهار کرد: در آن روزها که از آسمان تهمت می بارید و از زمین خنجر می رویید، اراده مردم گل کرد و حسن روحانی رییس جمهوری شد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: با رای شما روحانی انتخاب شد اما انتخاب روحانی مطلوب خیلی ها نبود چون منافع خیلی ها به خطر افتاد.
حسین پور با بیان اینکه روحانی تاکنون در رای مردم امانت داری کرده است افزود: روحانی اهل پا پس کشیدن نیست و سابقه روحانی نشان می دهد انسان توانمند و شایسته است.
وی تصریح کرد: دستاوردها در عرصه بین الملل و اقداماتی که در زمینه رشد اقتصاد در داخل کشور افتاده گویای این مطلب است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اما عده ای آن کارها را انکار می کنند و این مسئله کار ما را سخت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ما به خدامتوسل شدگان، ما بی تریبون ها باید دست به دست دهیم و ثابت کنیم اراده مردم می تواند نقش آفرین باشد.
وی تاکید کرد: نباید دلسرد شویم و هرگز نباید مایوس شویم.
حسین پور تصریح کرد: برخی طوری حرف می زند که گویی در چهار دهه اخیر کاری نشده و این ظلم به نظام است، ظلم به نظامی که در منطقه الگو است، نظامی که امروز سرآمد و سربلند است، اما عده ای آیه یاس می خوانند برای اینکه چند رای بیشتر جذب کنند، عزت ایران را به یغما می برند.
وی گفت: در این میان، تعجب از این است که در برابر این کارها سکوت می شود و به تماشا ایستاده اند و به هیچ کدام از افردا تذکر نمی دهند، انتظار این است بزرگان دینی و حوزه های علمیه اجازه ندهند ارزش دین به یغما برود.
وی به حادثه حمله به علی مطهری در شیراز اشاره کرد و افزود: ما با تندروهایی طرف هستیم که منطقشان، منطق چماق و پرتاب آجراست.
حسین پور با باین اینکه آقای روحانی باب میل خیلی ها نیست اظهار کرد: کارهایی که در این دولت شده در بسیاری از دولت ها انجام نشده اما چه شده است که برخی از همان روز اول بنا بر ناسازگاری گرفته اند؟
وی با تاکید بر اینکه آسیب های زیادی از تندروها دیده ایم گفت: اجازه نمی دهیم تندروها در جامعه حاکم شوند.
این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه دولت کار می کند اما عده ای کارهای انجام شده را انکار می کنند،اظهار کرد: در دولت آقای روحانی، اقدامات و تلاش های زیادی برای توسعه و رفاه مردم انجام شده است اما عده ای آن را نادیده می انگارند.
وی افزود: طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که در سطح بین الملل انجام شده، یکی از این اقدامات با ارزش است که سبب ارتقای رضایت مردم شد.
وی خاطرنشان کرد: ما روزهای پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته ایم و همه می دانند که آقای روحانی در چه شرایط سختی دولت را تحول گرفت و می دانند اکنون در چه شرایطی به سر می بریم.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.