به گزارش ایرنا، علی احمدنیا روز دوشنبه در نشست خبری با بیان این که کاندیداها باید از طریق جریان ها، احزاب بزرگ و ریشه دار وارد عرصه انتخابات شوند افزود: عملکرد ناموفق دولت ها در پایان کار به پای نظام نوشته نشود بلکه به پای حزب نوشته شود.
وی با اشاره به این که میرسلیم با شعار راستی و درستی آمده است افزود: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای حزب موتلفه اسلامی با بیش از 50 سال سابقه است.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان شمالی افزود: ورود کاندیداها به عرصه انتخابات ریاست جمهوری از طریق احزاب نشانگر نماد مردم سالاری دینی است.
احمدنیا با بیان این که میر سلیم چکیده ای از جریان بیش از 50 سال سابقه کار تشکیلاتی است افزود: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تنها نیامده بلکه این حزب پشتوانه آن است.
وی اظهار کرد: حزب موتلفه همیشه مصلحت نظام را به مصلحت فرد ترجیح داده و در هر جا که نیاز بوده این مهم را انجام داده است، چراکه این حزب خود را تابع خرد جمعی می داند.
رئیس ستاد انتخاباتی میر سلیم در خراسان شمالی با بیان این که این حزب معتقد به ریخت و پاش برای تبلیغات نیست افزود: تبلیغات برای میرسلیم تنها در دفاتر حزب موتلفه انجام می شود.
وی با بیان این که هیچ مکانی برای ستاد وی اجاره نکرده ایم گفت: مردم فهیم و با تجربه هستند و کاندیدای مورد نظر خود را با توجه به شناختی که در مناظره ها و سایر برنامه های تلویزیونی بدست می آورند، انتخاب خواهند کرد.
احمدنیا در بخش دیگری از سخنانش به تحقیقی در خصوص شناسایی نیروهای بومی که علاقه مند به مدیریت و افراد با تجربه و استعداد در این زمینه هستند اشاره کرد و افزود: بانک اطلاعاتی از این افراد در این استان تهیه شده و به مرکز نیز ارسال شده است.
وی گفت: هم اکنون سند اداره کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، قومیتی و مذهبی نیز در این حزب آماده شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احزار صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
3007/6042 ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.