به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی روز یکشنبه در همایش روابط عمومی های استان خراسان شمالی گفت: باید ضعف ها و کاستی ها را برطرف کنیم، نباید از نقد ناراحت شویم بلکه باید دنبال راه کار برای رفع مشکل باشیم.
وی اظهار کرد: برخی اوقات به علت نبود اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از عملکرد و فعالیت ها نیز انتقاد می شود که باید تلاش کنیم تا اطلاع رسانی درست و به موقع داشته باشیم.
استاندار خراسان شمالی بر اطلاع رسانی روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: این بخش از ادارات فعالیت ها و اقدامات انجام شده را از سوی سازمان مربوطه بطور هدفمند و هوشمندانه اطلاع رسانی کنند.
صالحی افزود: روابط عمومی ها باید دستاورد های برجام و موفقیت های دولت در تامین حداکثری زیرساخت های توسعه کشور را تبیین کنند.
وی نقش روابط عمومی ها را بیان عملکرد دستگاه ها در قالب هنر و خلاقیت دانست و افزود: روابط عمومی ها باید هنرمندانه نقش خود را ایفا کنند و هرآنچه که از سازمان ها نیاز است به مخاطبات اطلاع رسانی کنند و همچنین خواسته ها و مطالبات مردمی را نیز به گوش مسئولان برسانند.
وی بر اطلاع رسانی اخبار توسط روابط عمومی ها و رسانه ها تاکید کرد و افزود: باید اینگونه اخبار را منتشر کنید تا در جامعه ایجاد امید و نشاط و همچنین حرکت کند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش بر برجام نیز اشاره کرد و گفت: اگر نبود برجام هم اکنون با مشکلات زیادی در جامعه رو به رو بوده ایم.
صالحی به بیماری سفیدک داخلی انگور در این استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون برای مبارزه با این بیماری سمی وارد شده است اکه اگر برجام نبود، به دلیل تحریم این سم نیز وارد کشور نمی شد.
به گزارش ایرنا بیماری سفیدک داخلی انگور پارسال 800 میلیارد ریال خسارت به تاکستان های خراسان شمالی وارد کرد.
خراسان شمالی 18 هزار هکتار تاکستان دارد که باغداران در سال گذشته به دلیل بروز بیماری سفیدک داخلی انگور حتی در برخی از تاکستان ها تا 100 درصد خسارت وارد شده بود که علاوه بر نبود محصول کشاورزان متحمل هزینه های هنگفتی برای مبارزه با این آفت شدند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به خدمات دولت تدبیر و امید در این استان کرد و افزود: تمامی شهر های این استان گاز رسانی شده اند، هم اکنون در بیشتر روستا ها نیز این خدمت ارائه می شود و تلاش خواهیم کرد تا چند روستای که باقی مانده است را نیز گاز کشی کنیم.
به گزارش ایرنا ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرهای استان خراسان شمالی 100 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاها 81 درصد است، تا پایان سال 97 تمامی روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
صالحی به امکانات آب، برق و سایر خدمات در شهر و روستا اشاره کرد و افزود: هم اکنون روابط عمومی ها وظیفه دارند تا این خدمات را اطلاع رسانی کنند تا نشاط اجتاعی در جامعه ایجاد شود.
وی با بیان آنکه آنچه که هست باید اطلاع رسانی شود افزود: نباید در خصوص عملکرد دولت کم کاری شود، حتی نباید آنچه که اتفاق نیافتده و یا کار نشده نیز زیاده گویی نشود.

**20 درصد اعتبارات راه های کشور به استان اختصاص یافت
استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: در مجموع پنج هزار میلیارد ریال اعتبار به راه های کشور اختصاص داشت که از میزان یک هزار میلیارد ریال به این استان تعلق گرفت.
وی همچنین اشاره ای به اعتبارات تملک دارایی در سطح کشور کرد و افزود: 30 استان در این زمینه 970 میلیارد ریال اعتبار داشت اما به خراسان شمالی 670 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
این همایش با حضور مسئولان استانی، روابط عمومی ها در تالار گلشن بجنورد برگزار شد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.