به گزارش ایرنا، علی اکبر گلیانی پنجشنبه شب در جمع دانشجویان بجنورد اظهار کرد: فضای عمومی و فضا در دانشگاه ها در دولت گذشته به گونه ای بود که در هیچ دانشگاه مراسم زنده و موسیقی زنده اجرا نمی شد و فضا را به گونه ای تنگ کردند که مجبور شدیم انجمن اسلامی را تعطیل کنیم.
وی شفافیت را از ویژگی های دولت روحانی عنوان کرد و گفت: اژه ای سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که تخم حقوق های نجومی در دولت قبلی گذاشته شد.
وی افزود: دولت روحانی وقتی متوجه شد، تا ریال آخر برگشت داده شد، اما سوال این است چرا شخص دوم مملکت چهار بار در مصاحبه ها و سخنرانی ها گفت در دولت دهم چند صد میلیارد دلار نفت فروخته شده و پول را نیاوردند، در برابر این حرف سکوت شده است؟
گلیانی گفت: مبلغ کل حقوق های نجومی بیشتر از 100 یا 200 میلیارد تومان نبود که البته برگشت، اما به آن صدها میلیارد دلار کسی توجه نکرد؟ و کسی نپرسید که رئیس جمهوری چه می گوید، همه سکوت کردند، در حالی که ادعا می کنند دولتی تشکیل می دهیم که مبارزه با فساد کنیم.
فعال سیاسی اصلاح طلب خراسان شمالی افزود: با وجود تمام اقدامات خوبی که دولت روحانی انجام داده، ایرادهایی نیز از جمله در سیاست داخلی بر او وارد است.
گلیانی با تمجید از اقدامات دولت روحانی، آن را شاهکار توصیف کرد و گفت: در این دوره ازانتخابات، روحانی شایسته ترین گزینه برای رای دادن است و باید هر کدام از ما یک ستاد باشیم و اقدامات دولت را تبیین کنیم.
حسن محقر مسئول ستاد انتخاباتی جوانان دکتر روحانی نیز در این مراسم با بیان اینکه تهدید هنوز برطرف نشده است گفت: نباید بگذاریم اشتباه گذشته تکرار شود و به دوران گذشته بازگردیم.
7185 / 3007/ 1744/1860
خبرنگار: کبری علی آبادی** تنظیم کننده: ربابه صانعی انتشاردهنده: تاج محمد شیری **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
وی شفافیت را از ویژگی های دولت روحانی عنوان کرد و گفت: آقای اژه ای اعلام کرد که تخم حقوق های نجومی در دولت قبلی گذاشته شده است اما به طور حتم اینها هیچ کاری نمی توانند در این باره بکنند زیرا همه حقوق هایی که گرفته بودند، صرف نظر از اینکه حق مردم بود و باید بر می گشت، خلاف قانون نبود، قریب به اتفاق مصوبات خلاف قانون نبود و اختیاراتی بود که در آن دولت داده بودند، البته انتظار بود دولت آقای روحانی جلوی این را بگیرد.
وی افزود: دولت آقای روحانی وقتی متوجه شد، تا ریال آخر برگشت داده شد، اما سوال این است چرا شخص دوم مملکت چهار بار در مصاحبه ها و سخنرانی ها گفت در دولت دوم احمدی نژاد چندصد میلیارد دلار نفت فروخته شده و پول را نیاوردند در برابر این حرف سکوت شده است؟
گلیانی گفت: مبلغ کل حقوق های نجومی 100 یا 200 میلیارد تومان بیشتر نبود که البته برگشت، اما به آن صدها میلیارد دلار کسی توجه نکرد؟ و کسی نپرسید که رئیس جمهور چه می گوید، همه سکوت کردند در حالی که ادعا کردند دولتی تشکیل می دهیم که مبارزه با فساد کنیم.
فعال سیاسی اصلاح طلب خراسان شمالی افزود: البته با وجود تمام اقدامات خوبی که آقای روحانی انجام داده است اما ایرادهایی بر او وارد است از جمله در سیاست داخلی است.
وی تصریح کرد: انتظار داشتیم که شاهد آزادی دو سرور که در این هشت سال در حصر بودند و امید می رفت که میرحسین موسوی و کروبی آزاد شوند و خاتمی که ممنوع التصویر هستند نیز به این وضعیت خاتمه داده شود.
وی گفت: امید است در انتخاب دور دوم ریاست جمهوری و مدیریت بعدی آقای روحانی این امر محقق شود و به نتیجه برسد.
گلیانی تاکید کرد: آقای روحانی در این مدت شاهکار کرده است و در این دوره ازانتخابات شایسته ترین گزینه برای رای دادن است و باید هر کدام از ما یک ستاد باشیم و اقدامات دولت را تبیین کنیم.
مسئول ستاد انتخاباتی جوانان دکتر روحانی نیز در این مراسم با بیان اینکه تهدید هنوز برطرف نشده است گفت: نباید بگذاریم اشتباه گذشته تکرار شود و به دوران گذشته بازگردیم.
حسن محقر اظهار کرد: تا دوهفته از قبل از ثبت نام انتخابات رقبای آقای روحانی قرار بود نباشند و حضور نداشته باشند اما تنها دو هفته قبل از زمان ثبت نام انتخابات روی کار آمدند.
وی افزود: نمی دانم چطور می توان از این افراد انتظار برنامه داشت؟
وی افزود: این افراد در انتخابات میان خود، به اجماع نرسیدند.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 3007/ 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی** تنظیم کننده: ربابه صانعی انتشاردهنده: علی اصغر افتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.