مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در حاشیه افتتاح کتابخانه سیار شهری گفت: هدف از راه اندازی این کتابخانه خدمت به محرومین و اقشار و حاشیه نشینانی است که دسترسی به امکانات فرهنگی برای آنان کم است.
منیر صادقی با بیان اینکه این کتابخانه مجهز به پنج هزار جلد کتاب می باشد اظهار کرد: در کنار آن بازی های فکری و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان موجود است زیرا که کودکان در این سنین علاقه بسیار زیادی به بازی و اسباب بازی دارند.
وی با بیان اینکه اساس کار به صورت خلاقیت است و مورد تشویق کودکان قرار می گیرد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان از استعدادهای بالایی برخوردار است که تاکنون موفق به دیپلم افتخار نقاشی در سطح کشور شده و در تابستان هم استقبال کودکان و نوجوانان بیشتر به خوشنویسی، نقاشی و سفال است.
صادقی افزود: هم اکنون مشکل فعلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان کمبود فضا است که با بهره برداری از طرح جدید این مشکل هم برطرف خواهد شد.
امام جمعه شیروان گفت: اگر بچه ها با کتاب انس بگیرند دیگر سراغ گوشی و بازی های آن نخواهند رفت.
حجت الاسلام حسین کوثری با بیان ایجاد چنین فضاهایی در پارک ها موجب اشتیاق و علاقه بیشتر کودکان و نوجوانان به این محیط ها می شود اظهار کرد: بچه باید در کودکی تربیت شود زیرا که در بزرگسالی تربیت آن مشکل است و انتقال دادن روحیات پدر، مادر و مربی به آن سخت است.
وی با بیان اینکه تربیت دینی کم شده است گفت: همچنین تربیت فرزندان در جامعه بسیار کم شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقوسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.