هادی رجائی نیا چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، 11 شعبه در شهر فاروج ، چهار شعبه در شهر تیتکانلو ، 48 شعبه در روستاهای بخش مرکزی و 19 شعبه در روستاهای بخش خبوشان تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه، مردم شهرستان با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد بیان داشت:
تمهیدات لازم از سوی همه دستگاه های اداری برای بسترسازی و حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.
وی با اشاره به سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری و چهار اصل مورد تاکید معظم له در امر انتخابات (سلامت، امنیت، قانون مداری و حضور و مشارکت حداکثری مردم ) گفت: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می‌رود از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند.
رجائی نیا رعایت اصل بی طرفی را یک ضرورت برای همه مسئولان در انتخابات عنوان کرد و افزود: با ایجاد این شرایط باید برای مشارکت حداکثری مردم کوشید.
فرماندار فاروج با اشاره به روند بررسی تعیین صلاحیت داوطلبان انتخابات نیز اظهار داشت: 511 نفر داوطلب برای انتخابات پنجمین دوره شورا های اسلامی این شهرستان نام نویسی کردند که از این مجموع، تعداد 13 نفر در مراحل اولیه انصراف دادند و تعداد 23 نفر از داوطلبان در هیات اجرایی رد صلاحیت شده وتعداد 475 نفر از داوطلبین در مراحل اولیه صلاحیت شان تائید شده و برای بررسی بیشتر به هیات نظارت معرفی شدند.
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی دراینستاگرام tps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7187/ 6042 خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.