عباسعلی صفایی سه شنبه در نشست شورای اداری شیروان با بیان اینکه 214 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و 208 شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا است اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد شعبات اخذ رای در این شهرستان در مقایسه با انتخابات دوره قبل، حجم بالایی از امکانات می خواهد که دستگاه های اجرایی باید این امکانات را در اختیار بگذارند.
وی با بیان اینکه انتخابات مهم پیش رو و میزان حضور مردم در پای صندوق های رای، حرکت به سمت توسعه کشور و تجدید میثاق با آرمان های شهدا است گفت: نباید از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده شود زیرا در غیر این صورت برخورد می شود.
صفایی با بیان اینکه در شیروان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود افزود: در این خصوص آموزش های لازم برگزار می شود.

** خسارت هزار و 230 میلیارد ریالی سرمایه به باغ های شیروان
نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به سرمای چند روز اخیر در این شهرستان گفت: بر اثر سرمازدگی و یخبندان سطح بالایی از باغ های سیب و تاکستان ها در این شهرستان دچار خسارت شده اند که تاکنون خسارت اولیه هزار و 230 میلیارد ریال برآورد شده که بهتر است کشاورزان سریع تر برای بیمه خود اقدام کنند تا جبران خسارت و بخشی از هزینه های تولید صورت گیرد.
امام جمعه شیروان هم گفت: انتخابات صحنه آزمایش و مایه اقتدار، تجلی تفکرات جامعه ما و عزت بخش ایران اسلامی است.
حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه انتقاد باید منصفانه و به موقع گفته شود و نباید سیاه نمایی و یا سفید نمایی کرد افزود: زمان انتخابات نباید خدمات 40 ساله نظام را زیر سوال برد.
وی با بیان اینکه شعار دادن خیلی آسان است گفت: اگر همیشه از ایمان، تدبیر و انصاف بنگریم پیروز خواهیم بود و خط خلاف دین به جایی نمی رسد و این کارها مربوط به نظام، اسلام و شهدا است که باید سعی کنیم انتخابات سالم و اصلح داشته باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
**
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی دراینستاگرام tps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.