به گزارش ایرنا وجه اله خدمتگزار سه شنبه در نشست شورای اداری شیروان با بیان اینکه برای هر شعبه اخذ رای یک بازرس در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد تا شاهد انتخابات قانون مند و باشکوه در کشور باشیم.
وی گفت: مردم با همه توان و شناختی که از نظام دارند به باور و یقین رسیده اند که باید در انتخابات و سرنوشت خود شرکت کنند و حاکمیت هم فرصت بررسی و ارزشیابی و همچنین تجزیه و تحلیل نظرات و برنامه های داوطلبان را فراهم می کند.
خدمتگزار با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات امین هستند و از امانت مردم به عنوان حق الناس پاسداری و حفاظت می کنند افزود: به طور یقین مدیران و مسئولان نهایت توجه و دقت لازم را در انتخابات دارند زیراکه هر اقدامی صورت می گیرد باید بر مدار قانون باشد.
وی با بیان اینکه باید کاری کرد که بی طرفی کامل در انتخابات لحاظ شود، گفت: با این اقدام می توان اعتماد و باور عمومی مردم را فراهم کرد تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق ها فراهم شود.
خدمتگزار افزود: انتخابات با مردم است و مردم بهترین تصمیم گیر هستند و به همین منظور به کسی اجازه نخواهیم داد که خارج از مدار قانون حرکت کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.