به گزارش ایرنا، جواد نوروزی روز سه شنبه در نشستی با بیان اینکه دولت تدبیر امید به روستا توجه ویژه داشته است اظهار کرد: در 4سال گذشته در دولت تدبیر و امید 150میلیارد ریال اعتبار به حساب دهیاری و 170میلیارد ریال نیز به حساب شهرداری های این شهرستان واریز شده است.
وی در بخشی دیگراز سخنان با اشاره به انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت گفت: صاحبان تربیون به جای ایجاد دودستگی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مد نظر قرار دهند.
وی گفت :عوامل اجرایی انتخابات نیز با رعایت قانون و اصل بی طرفی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.
امام جمعه اسفراین در این نشست بر آگاهی و عمل به منشور فرهنگی و اخلاقی شوراها در زمان تبلیغات و در زمان کار دراین مسند تاکید کرد.
حجت الاسلام قدیر محمدیان با بیان اینکه فضای سیاست زدگی مانع خدمت رسانی مطلوب می شود افزود :همدلی آگاهانه در شوراها به بُرد شورا و شهر می انجامد .
وی گفت : شوراها قبل از این که یک نهاد خدمت رسان باشد باید یک نهاد نشر دهنده فرهنگ باشند .
شهرستان 127هزا رنفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و دارای 2 شهر اسفراین و صفی آباد و 337آبادی است و 49.5درصد جمعیت این شهرستان در روستاو حدود 51درصد در شهر زندگی می کنند .
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.