به گزارش ایرنا عباس سعیدی دوشنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی شهرستان شیروان با بیان اینکه در این استان 183 نفر به مرحله المپیاد راه یافته بودند اظهار کرد: همچنین شیروان رتبه اول را در کنکور سال 95 کسب کرد که در رتبه های زیر هزار منطقه، 52 نفر از شیروان بودند.
وی با بیان اینکه شیروان در بسیار از عرصه ها به عنوان اولین شهر استان تلقی می شود گفت: خوش استعدادترین و با انگیزه ترین دانش آموزان استان در شیروان شناسایی شده اند و مدیران آن از انگیزه بالایی برخوردار هستند.
سعیدی با بیان اینکه دانش آموز نباید فقط در یک بعد پرورش داده شود افزود: باید در 6 ساعت تربیتی آنان را تربیت کنیم و مدیر خوب، مدیری است که دانش آموزان را در تمام ابعاد وجودی پرورش دهد و دانش آموز باید در تراز جمهوری اسلامی ایران پرورش یابد و به شعار اسلامی پایبند باشد وگرنه تک بعدی محکوم به شکست دانش آموز است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همان گونه که امروز افتخار دارید در المپیادها رتبه اول را کسب کردید انتظار می رود در سایر عرصه ها هم رتبه نخست را کسب کنید.
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان شیروان تاکنون مسیر ترقی را طی کردند و پیشرفت های علمی خوبی کسب کرده اند.
سعید رحمانی فضلی با بیان اینکه شهرستان شیروان از لحاظ نخبه پروری و نیروهای مستعد توانمندی بالایی دارد اظهار کرد: امید است با توانمندی های دانش آموزان و دبیران، آینده درخشانی در کشور داشته باشیم.
در پایان مراسم با اهدای جوایز و لوح تقدیر از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی شهرستان شیروان تجلیل به عمل آمد.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی دراینستاگرام tps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.