به گزارش ایرنا محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در همایش روز ملی شورا در شیروان با بیان اینکه با کسانی که اقدام به این کار کنند برخورد قانونی می شود اظهار کرد: هر جایی که ندایی بلند شود که بخواهد از قومیت و مذهب سوء استفاده کند با آن برخورد می شود.
وی با بیان اینکه بر اساس قانون ورود نظامیان به عرصه های سیاسی انتخابات ممنوع است گفت: همچنین استفاده از امکانات عمومی و دستگاه های اجرایی ممنوع است که این شامل دست اندرکاران انتخابات نیز است و اگر عضو هیات نظارت یا مسئولی در حوزه برگزاری انتخابات، برای نامزدان انتخابات تبلیغات کنند اقدامی غیر قانونی انجام داده اند و اگر کسی می خواهد تبلیغات کند باید با رعایت قانون و اخلاق فعالیت کند.
ایرانی با اشاره به برخی اقدامات تخریبی تصریح کرد: نباید برای چند رای بیشتر شروع به توهین و تخریب کرد و کاری نکنید که همه نسبت به یازدهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بدبین شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: باید به جوانان فرهیخته و باسواد اعتماد کرد تا در عرصه کار و تلاش ورود کنند و از آنان حمایت کنیم.
ایرانی با بیان اینکه برای تصمیم گیری در امور اداری شهر و روستا همه برابر هستند و هیچکس بر دیگری برتری ندارد.
وی گفت: امروز در عرصه بین المللی هجوم علیه ایران را کنترل و ایران هراسی از سایه ملت با حضور پرشور و موثر مردم در فعالیت های مختلف برداشته شده است.
وی با بیان اینکه امید و انگیزه در جوانان افزایش پیدا کرده است افزود: بیکاری امروز مربوط به چهار سال اخیر نیست بلکه ریشه آن مربوط به قبل است زیرا که کشور با 43 درصد تورم در دولت گذشته امروز به هشت رصد رسیده و دست ها از بیت المال کوتاه شده از دزدی و چپاول جلوگیری شده و اگر تخلفاتی صورت هم بگیرد دولت با اقتدار ورود پیدا کرده است.
ایرانی با بیان اینکه به برکت دیپلماسی پس از برجام سهم کشور را از اوپک گرفتیم گفت: هم اکنون روزانه چهار میلیون بشکه نفت صادر می شود و در شرایطی که نفت به زیر 50 دلار رسید کشورهای همسایه از ذخیره صندوق ارزی استفاده کردند، دولت در همین شرایط بر 20 درصد از پول فروش نفت را به صندوق ارزی واریز کرد.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی توطئه دشمنان نه تنها کم شده بلکه بیشتر هم شده افزود: رسانه های غربی که شروع به تخریب دولت کرده اند به خاطر این است که دولت با گفتمانی که از رهبری تبعیت می کند جایگاه ملت ایران را در جهان ارتقاء بخشیده است و دیگر به راحتی نمی توانند علیه ما اجماع کنند.
7186/3007/
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** تنظیم کننده: ربابه صانعی** انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.