به گزارش ایرنا محمدتقی ایرانی شنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان اظهار کرد: نباید به گونه ای رفتار کنیم که دستاوردهای نظام زیر سئوال برود و از همه فعالان سیاسی و گروه های مختلف انتظار داریم مرز بین نقد و تخریب را همیشه و در همه حال رعایت کنند.
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در ماه جاری، بر اهمیت این رویداد سیاسی تاکید کرد و افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و این دوره از انتخابات با توجه به شرایط و فضای مختلف سیاسی، فرهنگی با حساسیت بیشتری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است خاطرنشان کرد: مهار تورم بالای 40 درصد و کاهش این رقم به زیر 9 درصد، برقراری زمینه برای امنیت سرمایه‌گذاری و تعامل با دنیا، فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری خارجی در کشور و تلاش برای کاهش هزینه‌های درمانی برای مردم از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است.
وی با تاکید بر اینکه در تبلیغات انتخاباتی از دروغ، تهمت، افترا و تخریب خودداری شود افزود: رعایت حق افراد، حق الناس است و نباید حرفی بزنیم که که خلاف آموزه های دینی و اخلاقی باشد.
ایرانی گفت: قرار نیست که اگر پیروز نشدیم زمین سوخته بر جای بگذاریم و این با اصول رقابت‌های​ سیاسی در نظام اسلامی سازگار نیست که برای حکومت و یا دست گرفتن چهار سال مدیریت، از ادب دور شویم.
وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که ما، زیر ذره‌بین ملت هستیم و در زیر نگاه های مردم حرکت می کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به هفته پاسداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: تکریم مقام معلم تکریم مقام پیامبران است و نباید از این غافل شد که تکریم جایگاه معلم ارتباطی با مسایل مادی ندارد.
وی گفت: اثرگذاری نقش معلم باید مورد تایید جامعه قرار گیرد و شأن معلم نه تنها در میان مسیولان بلکه میان مردم گرامی داشته شود و اکرام این جایگاه باید در عمل اتفاق افتد.
وی با بیان اینکه مطالبه معلمان، تنها افزایش حقوق و حل مشکل معیشتی نیست اظهار کرد: واجب ترین مطالبه معلمان این است که دیده شود.
وی افزود: معلم، اثرگذارترین فرد در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.
* همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185 / 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.