به گزارش ایرنا، علی اکبری ​پنجشنبه شب در آیین آغاز به کار ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در بجنورد اظهار کرد: فراموش نکرده‌ایم که نفت نزدیک بود در برابر غذا فروش برود اما امروز با رشد اقتصاد و کنترل تورم و تک رقمی شدن آن، وضعیت بهبود یافته است.
وی گفت: اعتبارات جاری کشور در مقایسه با سال 92 ، 73 درصد و اعتبارات عمرانی نیز 91 درصد افزایش داشته است اما آنان که دنبال سیاه نمایی اند تلاش دارند عملکرد دولت را ناموفق معرفی کنند.
اکبری گفت: حقوق مستمری بگیران 23 درصد در مقایسه با سال 92 افزایش یافته و دریافتی مددجویان نهادهای حمایتی از 71هزار تومان به 200 هزار تومان رسیده است.
وی اظهار کرد: حداقل حقوق کارمندان دولت از 470 هزارتومان در سال 92 به یک میلیون و 35 هزار تومان در وضعیت کنونی و متوسط حقوق فرهنگیان از یک میلیون و 250 هزار تومان به دو میلیون و 850 هزار تومان رسیده است.
وی ساخت 255 کیلومتر آزادراه، 350 کیلومتر​ بزرگراه، سه هزار و 145 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 117 کیلومتر راه ریلی طی سال 92 تا 95 را از دیگر دستاوردهای دولت در سطح کشور عنوان کرد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: به یقین شما جوانان مطالبه گر هستید و یکی از درخواست های شما جوان گرایی دولت دوازدهم در کابینه است، من نیز به عنوان نماینده، از دولت انتظار دارم تا به اشتغال جوانان توجه بیشتری داشته باشد و در این زمینه به ظرفیت های استان توجه داشته باشد.
* همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185 / 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.