فرماندار راز و جرگلان چهارشنبه با اعلام این مطلب در گردهمایی علما و مردم جرگلان در مسجد روستای حصارچه که با حضور محمدرضا صالحی استاندار برگزار شد، تصریح کرد: انتصاب بخشدار از میان اهل تسنن برای بخش جرگلان و تکمیل سد چندیر این منطقه با 110 میلیارد تومان هزینه کرد، از نشانه های توجهات ویژه دولت یازدهم به این منطقه است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمد زارعی هدک که سفرهای استاندار را زمینه ساز رشد و توسعه مناطق دانست، ادامه داد: این سفرها موجب تسهیل جذب سرمایه های داخلی و خارجی شده و زمینه رونق اقتصادی مناطق مختلف را فراهم کرده است.
مشاور استاندار در امور اهل سنت نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به استاندار به نیابت از اهالی و علمای منطقه و قدردانی از تلاش های دولت و نظام جمهوری اسلامی در مسیر خدمت رسانی به همه اقشار جامعه، به اشتراکات فراوان پیروان تمام مذاهب اسلامی اشاره کرد و گفت: همان گونه که پیامبر بزرگ اسلام(ص) برای مکارم اخلاق مبعوث شدند، در آستانه دو انتخابات مهم از نامزدها و هواداران آن ها می خواهیم که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و برای دنیای خود یا دیگران، آخرت شان را خراب نکنند.
آخوند کمالی همگان را به پرهیز از تخریب و بد اخلاقی در آستانه انتخابات 29اردیبهشت ماه فراخواند و از وزارت کشور و استاندار به عنوان مقام عالی دولت در استان خواست که با بداخلاقی ها مقابله و شرایط برگزاری انتخاباتی مطلوب را فراهم کنند.
نمیانده 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به خدماتی که دولت یازدهم و مجلس دهم برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه به ویژه روستاییان داشته اند، گفت: در برنامه ششم با همکاری دولت و مجلس قوانین خوبی برای این اقشار تصویب شد که می توان به خرید تضمینی محصولات کشاورزی، سوق دادن مالیات بر ارزش افزوده به نفع مناطق کمتر توسعه یافته، افزایش 4 برابری مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افزایش بودجه های توازن منطقه ای اشاره کرد.
علی قربانی با افزودن این که دستاوردهای نظام نباید در گیرودار مسائل انتخاباتی کمرنگ جلوه داده شود، بهره برداری از 2 سد در راز و جرگلان، گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت در استان، برنامه های توسعه اشتغال در روستاها با وجود محدودیت های مالی دولت و مشکلات برجامانده از دولت سابق را یادآور شد و از سیاه نمایی مخالفان دولت تدبیر و امید ابراز تأسف کرد.
وی هم چنین وجود اقلیت های قومی و مذهبی را یک فرصت برای کشور دانست و گفت: این موضوع را نباید تهدید قلمداد کرد، بلکه باید شرایط مشارکت بیشتر همه جریانات و گروه های وفادار به نظام و پیروان مذاهب اعم از شیعه و سنی را بیش از گذشته فراهم کرد./
7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.